|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 28-December-2007 kl. 14:12 |
Hej Skal jeg på nettet for at kunne opdatere min nye maskine? Det ville være nemmere hvis man kunne smide en skive i. Hvis man skal på nettet, skal maskinen så være koblet til tv eller kan man bare smide et kabel til den inde ved pc'en? På forhånd tak. Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Fender56 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Det er ikke nødvendigt via nettet, kan nemt gøres via en CD, du kan hente nyeste firmware her.: http://tesc.toshiba.co.uk/Web/ModelLis.nsf/DynamicStatic/HD% 20DVD%20Firmware?OpenDocument |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Hvor har du fundet den side henne, for i mine papirer står der kun at man kan gøre det via nettet. Ville det være smart at update den en update ad gangen eller er det fint nok med den nyeste? Kan man se hvilken version den lører med nu? Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
![]() |
Siden er den officielle fra England, du kan nemmest checke din firmware ved at trykke på "display-1-9-5-display" på fjernbetjeningen. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Den nyeste version indeholder svjh også de gamle versioner. I al fald synes jeg at der bliver flere og flere parts, den skal downloade fra nettet. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis jeg trykker det du skriver så sker der intet med garantien vel? Jeg tænker på service menu og lign. Mvh. Lasse |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Bangebuks, nej det har sgu ikke noget med garantien at gøre. Er knapperne på remoten ikke beregnet til at trykke på.?????????? Redigeret af Fender56 - 28-December-2007 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
![]() |
Jo det er selvfølgelig rigtigt, men tænkte mere på hvis den skulle afleveres tilbage. Mvh. Lasse |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis ikke du vil lytte til den nemme måde, må du bruge den besværlige, og den finder du i brugermanualen....... Tryk nu "display-1-9-5-display", så vi kan få nytårsro....
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fået styr på det.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Imponerende.....Til andre der har tvivlet, se mere her.: http://formatwarcentral.com/index.php/2007/12/13/toshiba-hd- dvd-players-are-running-windows-ce/ |
|
![]() |
|
lærlingen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
når jeg har downloadet firmwareen, er det så bare at brænde den ned på en dvd, og smide den i e1´eren, eller skal man extracte den?
|
|
lær mig op, Obi wan-HD
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |