|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hybrid ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 30-December-2007 kl. 18:54 |
Jeg har lige fået sønnens aflagte DVB-T 210 tv tuner kort,men vi kan ikke finde den cd med installations filerne på. Er der nogen steder man kan hente de på nettet ? eller skal man kontakte firmaet SOLID ?
Hilsen Jens PS. gerne hurtigt svar :) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Blev ikke et hurtigt svar. Men kortet må ha et navn, model eller mærke. Slå dette op på www.google.dk og se om ikke den finder noget.. Skriv evt. også driver på linien
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Hvis vi snakker om Zolid DVB-T 210 Hybrid kort så finder der link til drivere her: http://www.unisupport.net/lang/da/dvbt210.htm
Redigeret af hyldig87 - 31-December-2007 kl. 00:09 |
|
![]() |
|
hybrid ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
hej igen Fint nok den driver har jeg hentet,men der må jo ligge mere på den installations CD.men så må jeg vel rette henvendelse til firmaet. Hilsen Jens PS. Hører gerne hvis i finder ud af mere. :) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men du har måske ikke brug for mere. Hvis du kører med f.eks. Mediacenter 2005 eller Vista Premium/Ultimate så skal du bare brugere drivere (de rigtige altså), intet andet Jeg har ikke kortet, men jeg vil gætte på en god måde at gøre det på er at pakke driverne ud til f.eks. c:\temp Det efterfølgende er lidt efter hukkommelsen (Nero 8 har slået mit kontrolpanel ihjel) Start kontrolpanel og gå ind i system>enhedshåndtering>hardware. Hvis der er en enhed som har en fejl, så højreklik på den og opdater driver. Når den beder om placering af driver så peg på c:\temp |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |