|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
david ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 01-Januar-2008 kl. 14:06 |
Hej og godt nytår til alle..
Jeg er blevet lidt træt af at have så mange fjernbetjeninger og kunne derfor godt tænke mig at finde en god universal FB som kan bruges til alle mine enheder, derudover står mine enheder i et skab så jeg kunne godt tænke mig en form for IR øje/forlænger som jeg kunne sætte under mit tv så man ikke skal have skabet åbnet samt pege i den retning for at bruge enhederne. Er der nogle herinde som har en god løsning til ovenstående gerne nogle erfaringer med en god remote samt IR forlænger.. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Lintronic er en oplagt løsning: Du skal blot have en fjernbetjening som er på deres liste for at betjene den. Der findes tråde herinde der forklarer om andre brugeres erfaringer med produktet. Redigeret af Yakken - 01-Januar-2008 kl. 14:51 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
david ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg har faktisk lige opdaget at bag på min forstærker er der et IR Repeater IN
og 2 IR Repeater OUT mini jack stiks. (Sony STR5200ES) Så må Sony vel lave det øje med minijack stik i den anden ende, de må jeg gå på jagt efter. |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Se på Logitech Harmony. For at kunne sende bag vægge/døre skal du have udgaven med RF sender. Det betyder at du kan anvende modellerne 895 hhv. 1000. 895 bliver solgt med RF/IR forlænger mens du til 1000'eren skal tilkøbe det. Læs evt lidt mere her http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19154
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |