recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Memorex  hos nierle.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMemorex hos nierle.dk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
podebusk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2005
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Memorex hos nierle.dk
    Sendt: 07-Marts-2005 kl. 13:31

Hej Jeg har bestilt DVD-R 4,7 GB Memorex 8x Speed i Cakebox 100 Stk hos www.nierle.dk - til en pris 320,- + fragt. Er der nogen som kan sige noget om kvaliteten af dette mærke?

Vær opmærksom på, at man ved bestillingen i butikken først bliver præsenteret for prisen på fragten når man HAR afgivet sin ordre og betalt via sit VISA. Prisen på fragt er kr. 100,-  og det er for såvidt ok at tage kr. 100,- men det virker ærlig talt lidt lunkent, at man først får det oplyst, når man har gennemført sin betaling, idet man jo ikke kender den totale pris før man også har prisen på fragten.

Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2005 kl. 23:52

Memorex sælger medier produceret af en lang række underleverandører (de laver ikke selv optiske medier), så det kan være meget svært at vide, hvad du køber når du køber Memorex.

www.videohelp.com kan du søge på mange ting omkring DVD spillere, medier o.s.v. Her er en søgning, der viser hvilke mediecoder Memorex 8x DVD-R kan have og hvordan de har virket for folk:

List Media: Memorex DVD-R 8x 4.7GB

Hvordan kvaliteten af en brændning bliver afhænger af hvilken brænder/recorder og firmware du bruger, så du vil ikke nødvendigvis få samme oplevelse som de personer, der har listet resultater i ovenstående database.

Redigeret af DrageMester
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2005 kl. 00:53

100,- kr. for 100 skiver er vel i overkanten. Burnalot, Billigmedien og Wesellcd tager kun 60 - 65 kr. op til 5 kg.

Keld 

Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2005 kl. 13:34

Ja Nierle er desværre lidt halvdyre med forsendelse:

"Omkostningerne herved udgør ved betaling med kreditkort € 12,95, men ved forudbetaling kun € 9,95"

Der fremgår ikke noget om vægtklasser - så det må være uanset vægt.

Derfor skal man altid se på den samlede pris når man vil sammeligne med de andre forhandlere.

mvh

Henrik
Til top
Flyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2005
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2005 kl. 13:44

Ja, skal du købe mindre partier hjem, så kan jeg anbefale Billigmedien.de som har god service og leverer hurtigt.

Mvh. Flyer

Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2005 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af HenrikH HenrikH skrev:

Ja Nierle er desværre lidt halvdyre med forsendelse:

"Omkostningerne herved udgør ved betaling med kreditkort € 12,95, men ved forudbetaling kun € 9,95"

Der fremgår ikke noget om vægtklasser - så det må være uanset vægt.

Derfor skal man altid se på den samlede pris når man vil sammeligne med de andre forhandlere.

PS hos  Nierle kan der i øvrigt være lagt en lille gave i kassen. Sidst jeg købte (for ca. 550 kr ialt) var der lagt 4 DVD/CD tuscher med.

Redigeret af HenrikH
mvh

Henrik
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Januar-2004
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2005 kl. 17:06

Oprindeligt skrevet af podebusk podebusk skrev:

Vær opmærksom på, at man ved bestillingen i butikken først bliver præsenteret for prisen på fragten når man HAR afgivet sin ordre og betalt via sit VISA. Prisen på fragt er kr. 100,-  og det er for såvidt ok at tage kr. 100,- men det virker ærlig talt lidt lunkent, at man først får det oplyst, når man har gennemført sin betaling, idet man jo ikke kender den totale pris før man også har prisen på fragten.

Hvis man lige kaster et hurtigt blik på Nierle hjemmeside vil man se øverst mod højre er et punkt der hedder forsendelse hvor prisen står. det er muligt der er nogen der synes det er dyrt, men hvis man er et par stykker der bestiller sammen er det pludselig ikke så dyrt. Jeg har besilt sammen med et 4-5 kollegaer af gangen og så var fragten på 18 kr pr mand (det synes jeg ikke er dyrt slet ikke når vægten på forsendelsen var 20 kg.

Hvad angår memorex skiverne har hverken jeg eller min kollega haft nogle problemer eller fejlbrændinger på dem og vi har brændt de første 100 skiver minimum.

Jeg har kun handlet hos Nierle og jeg har aldrig haft problemer med nogle forsendelser.

Redigeret af MDHell

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2005 kl. 17:38

Burnalot tager 110,- kr. for 15 til 20 kg. 20 kg. svarer vel til ca. 1100 skiver, så der skal da virkelig købes stort ind, for at spare et par kroner på skiverne.  I Burnalot koster Verbatim DVD-R 8x kr. 85,- for 25 stk. og 165,- kr. for 50 stk., og med det prisfald der tilsyneladende fortsætter på skiverne, synes jeg ikke, det er værd at købe stort ind.

Keld

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu