|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
galthen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 28-December-2007 kl. 14:56 |
|
Jeg har selv prøvet
Hauppauge WinTV PVR-500MCE og VistaView Saber 2020.
Jeg syntes billede kvaliteten på begge kunne være bedre. Hvilken syntes i er bedst. Er der noget som slår de to nævnte? |
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Nej, ikke så længe vi snakker analog. LifeView er også gode, men vidst samme chip / reference design osv. som VistaView. Hvis det skal være bedre, skal du nok vælge digitalt. |
||
![]() |
||
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
|
Du kan måske forbedre billedet ved at bruge et antennekabel i god kvalitet og ikke splitte signalet.
Analoge tunere i computere er mere følsomme over for støj end en i et tv |
||
![]() |
||
galthen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Er det muligt at køre med mere end et kort i Windows MCE.
F.eks. Både et med dual analog og et med digitalt. |
||
![]() |
||
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
|
Nej det er det ikke, men det kan godt lade sig gøre at køre med mere end 2 analoge tunere i MCE, men ikke at kombinere analog og og digitalt. Og digitalt er ikke at anbefale i MCE da der ikke er mulighed for at få dvb undertekster på. desværre Redigeret af stefanb - 29-December-2007 kl. 15:22 |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
kan man ikk få et kort som både håndtere analog OG digital samtidig - det synes jeg da jeg har hørt, er det ikk f.eks hauppauge 1300 eller 3000?? http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=171230 http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=251429 eller lyder det næsten som om man skal være heldig for at få et godt signal-billed hvad enten man bruger analog som så er følsomt over for støj eller med digital hvor man så ikk kan få undertekster med, nu er jeg ny ny i det her game så ret mig, men er det så forstået rigtigt at man f.eks ikk kan optage en film fra DR1/TV2 og så få den vist med tekster hvis man bruger digital-tuner og MCE?? |
||
![]() |
||
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
|
Jo du kan godt få et kort der både har en analog og en DVB-T tuner men MCE kan ikke håndtere begge samtidig.
Det vil enten bliver opfatter son en digital eller som en analog tuner |
||
![]() |
||
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() |
|
Undertekster, har i ikke haft engelsk i skolen. Kan forstå de ældre, de har ikke haft ligeså meget engelsk i skolen. Men de har heller ikke et MCE system. Ikke for at træde nogen over tæerne, undre mig bare. og ja, det er mega latteligt at MS ikke gør mere for at understøtte flere tuner og kombinationer som Analog og digital. Feks, har jeg selv FloppyDTV-S (digital satelit), men da jeg har Canal Digital, kan jeg ikke modtage TV2 (kun Zulu, charlie, news), så jeg ville gerne kombinere med et DVB-T kort. Men selvom de begge er digitale, kan man heller ikke, det skal være samme type. Ja for det ikke skal være løgn, blokere MS faktisk for at man kan bruge DVB-S og DVB-C (digital satelit og cable). Men her har nogle smarte menesker, bare lavet en driver der snyder MS til at tro at det er DVB-T den modtager. Redigeret af ldplusse - 31-December-2007 kl. 00:12 |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Jeg har rejst en del i både USA og Australien, og synes faktisk,at jeg er lidt bedre til Engelsk, end middel. . . Alligevel oplever jeg sgu, at der ryger for meget, v at se film uden undertekster.Tester jævnligt sprogkundskaberne, - bla både den nye "Bond", "Die Hard 4.0 og "Bourne Ultimatum".Når jeg lidt senere ser filmene m tekster, får de altså lige lidt ekstra mening . Men OK, - det er klart begge veje, - for der er jo rigtig meget tekst, der slet ikke bliver oversat, - eller som man selv "oversætter" anderledes . |
||
![]() |
||
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Øhh, selv om man er god til at forstå engelsk, er det jo ikke sikkert at man forstår tysk, fransk, italiensk osv. osv. osv. ![]() |
||
![]() |
||
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
|
"ldplusse" og så har vi et sprog geni igen
![]() |
||
![]() |
||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
|
Vista MCE detekterer umiddelbart kun den digitale DVB-T tuner i min TerraTec Cinergy Hybrid T USB XS stick - Er der en måde hvorpå man kan manipulere MCE til at bruge den analoge tuner i stedet? |
||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |