|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
sabine ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 02-Januar-2008 kl. 22:14 |
Hej Vi er kørt fast er ved at overspille video8 bånd til dvd, men kvaliteten bliver for dårlig. Vi købet en Pinneacle og har prøvet at brænde ned både i AVI, mpg format, Avi er bedst men ikke godt. Har i godt forslag til hvad fejlen kan være, kan det være mine kapler, Eller kender i et godt overspilningssted, vi har "desværre" 25 bånd. Med venlig hilsen Conni Jensen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvad overføres der til, og hvilket udstyr anvendes.? Er det til PC, er det externt videokort, (hvordan er det tilsluttet,) eller internt.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
sabine ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Der overføres til PC og vi gør det via Pinnacle Studio MovieBox.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så er det via USB.? Det vil ikke give gode resultater. Langt bedre, at overføre til Recorder og DVD, derefter kopier DVD til PC, og rediger der. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Vi købte Pinnacle Studio Moviebox for vi troede det var løsningen, men det er det så ikke alligevel
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Pinnacle boxen er ret billig. Gå via Recorder og så til PC. Der kan dog også i begrænset omfang redigeres på en Recorder. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er en Recorder og hvilken vil du foreslå. Mange tak for at du vil tage dig tid og svare. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg antog at en sådan havdes siden,at det er postet i DVD & HDD Recordere og ikke i PC hardware & software. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå så må jeg nok hellere over i det andet forum, så er dette helt forkert. Undskyld - men alligevel tak til dig. |
|
![]() |
|
corgi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Jeg ved ikke om jeg gjorde noget forkert da jeg indspillede mine bånd til PC med Pinnacle kort og studio8 , men godt blev det ihvertfald ikke så jeg optog kun et bånd fordi kvaliteten var så dårlig at jeg ikke ville komme til at se dem mere , Men har nu gjort det med en HDD rec i VR Mode og optaget dem i Mpeg-2 og der er kvaliteten næsten som båndene og det fylder ikke ret meget , har ikke lagt dem på DVD bare på en Rapsody medieafspiller Er der nogen der kender et program der kan redigere det som det er i Mpeg 2 , DVD optageren kan godt men det bliver ikke skarpt i overgangen der hvor der bliver fraklippet billedet står lige stille i 2 sec |
|
![]() |
|
![]() |
Pinnacle Studio kan redigere MPEG, såvel som AVI. |
|
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
Hvis du redigerer på HHD og highspeedkopierer til DVD kommer der et stilbillede i klippet, det undgår du ved at kopiere i realtid, sådan er det på min Sony, måske også på din(Rapsody) som jeg ikke lige ved hvad er. Redigeret af folp - 04-Januar-2008 kl. 18:20 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |