|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Yoshimura ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 03-Januar-2008 kl. 13:38 |
Godt så. Jeg er godt nok både teknikspasser og computermongol, men jeg forstår simpelthen ikke, at jeg ikke kan få 2.5/2.5.1-opdateringerne til at fungere på min maskine
![]() Here goes ... En venlig sjæl har skaffet mig de to opdateringer, som jeg hentede ned i RAR-format. Efter at have extracted dem, kan jeg se, at 2.5-opdateringen hedder .mdf, mens 2.5.1-opdateringen hedder .iso. Jeg brænder naturligvis .iso-filen som et cd-image (med Ashampoo Burning Studio 6 på 2x hastighed). Den anden fil (.mdf) kan jeg tilsyneladende ikke brænde som et image, så det brænder jeg bare, som det er. Det virker så ikke ... Afspilleren vil ikke godtage 2.5-disken som en dvd (fejlmeddelelse). Jeg har forsøgsmæssigt indsat 2.5.1-disken, og her bliver jeg spurgt, om jeg ønsker at opgradere, men når jeg trykker "Yes", får jeg blot en fejlmeddelelse, hvilket velsagtens beror på, at den ikke er opdateret til v2.5 endnu. Men hvad pokker gør jeg? Skal den .mdf-fil laves om til et andet format oder was? Hjælp modtages med kyshånd og stor tak ![]() |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Yes sir!.. jeg kan ikke huske hvad for at program du kan bruge, angående mdf filen!..Men du kan i hvert fald gøre det på den lange, men sikre måde og hente et konverterprogram (søg på google (mdf to iso)) også kommer der helt sikkert noget du kan bruge!... Korrekt at du kan ikke installere 2.5.1 før 2.5 er installeret!..Så det bliver du nød til!.. Og husk at installere 2.7 EFTER 2.5.1.. mvh Zirio |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Har du læst dette emne? Redigeret af hedberg - 03-Januar-2008 kl. 16:14 |
|
![]() |
|
Yoshimura ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Har læst det, men det hjælper mig ikke det store, da dit udgangspunkt jo netop er, at 2.5-filen er en .iso, og det er min ikke - det er en .mdf Men zirios indlæg burde kunne afhjælpe mit problem - takker (indtil videre) Redigeret af Yoshimura - 03-Januar-2008 kl. 18:26 |
|
![]() |
|
![]() |
Zirio: Var det UltraISO, du brugte?
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Jeg har ikke gjort det på den måde (da jeg kom til at installere 2.7 før 2.5.1), det skal dog siges jeg vidste IKKE at man SKULLE have intastalleret 2.5.1 først, men sådan er det jo!... Men tror det her er bedre http://3d2f.com/programs/36-881-isopen-download.shtml... Skriv hvis du ellers skal have hjælp!.. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak, det prøver jeg i stedet. UltraISO var ikke så lige til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |