|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() Sendt: 04-Januar-2008 kl. 13:19 |
Jeg sidder med et Full HD 40" LCD med en DVD afspiller som opskalérer SD-DVD til 1080p. Generelt ser mine DVD film bare rigtigt godt ud, men hvor meget bedre vil det blive med et HD DVD drev til min Xbox 360? Måske der er nogen herinde som har set samme film på begge formater på et lign. setup, ikke nødvendigvis B&O Er HD-DVD SÅ meget bedre eller skal man virkeligt anstrenge sig for at se forskel? |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
det afhænger meget af din dvd aspillers evne til at opskalere dvd, jeg syns min sony HXD-870 gør det meget godt, men man kan saftsusemig se en enorm forskel på den og så hd-dvd og bluray... du skal jo i øvrigt være opmærksom på at din xbox ikke kan lave mere end 1080i hvis du har koblet den på med det medfølgende component kabel... (men det ser stadig godt ud) har ikke endnu haft lejlighed til at sammenligne hd-dvd på xbox med bluray på ps3, skal lige have lånt mig et eksemplar af samme film i hver for at kunne gøre det... men godt ser det ud... Mvh Ole |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
Efter jeg har fået Blu-ray er mine dvd film kommet på brandudsalg, jeg gider simpelthen ikke se på dem mere.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Normal dvd kan aldrig, på nogen måde, ligemeget hvor meget de behandles, komme til at måle sig med HD DVD (eller Blu-ray, for den sags skyld).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |