|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() Sendt: 04-Januar-2008 kl. 13:28 |
|
Nogen der kan give mig en forhandler på sættet hvor man evt kan hører dem og helst i kbh.. Overvejer lidt sættet til mit soveværelse... |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
CSN-teknik
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
|
ja men havde håbet på at hører det i dag.. lidt for lang en kører tur der ned :)
|
||
![]() |
||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
|
elgiganten fisketorvet har dem - godt nok i kasserne - mon ikke de vil pakke dem ud og lave demo. PRIS kun 7000 kr
![]() |
||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvad koster de hos csn?
|
||
![]() |
||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
6995 Kr. leveret hos dig
![]() |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
uugghhh.... Fona havde dem i sin tid til 3.999 og under oprydningsudsalget til 2.499......
|
||
![]() |
||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Ja det var de gamle modeller, der er senere kommet nye. Da Fona stoppede med Kef solgte de ud til under deres indkøbspris ![]() ![]() ![]() Efter alt det balade med Kef og om den gamle importør skulle fortsætte mm. er priserne steget lidt så de nu koster 6.995 Kr. for 2005.2 og 13.495kr. for KHT 3005.2 og 14.995kr. for KHT 5005.2 ![]() |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
aaahhhh - 2005.2 er vel ikke skiftet ud http://www.kef.com/kht/KHT2005.2/gallery.htm. Sådan ser mine i hvertfald ud som jeg købte hos Fona for ca. 2 år siden til 3.999 - så jeg er glad for at jeg nåede at få dette gode sæt til rimelig god pris I øvrigt kostede de 7.999 endnu længere tilbage i tiden hos Fona. Og ja, oprydningsudsalgspriser under indskøbspris kan du selvfølgelige ikke konkurrere med; de skulle vel ha' tømt lageret hurtigt. Men uanset - KEF er konge |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Hvad skal du have for en Velodyne 1200R sub. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
HighDef ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
|
Det stemmer ikke, at der skulle være tale om 'gamle modeller'. Jeg købte f.eks. 2005.2 sættet i Fona for et par måneder siden og det var med den 'nye' subwoofer. Desuden er en prisstigning på over 100% heller ikke 'en lille stigning', hvis du spørger mig ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
fik hørt et 5005.2 sæt idag og hold da op jeg blev skuffet.. ved ikke om det var den sony reciver de havde sat på eller om det måske bare var omgivelserne men de lød af lort.. absolut ingen dybde eller fylde i lyden.. på trods af de var opsat i et prøve rum.. :/ så går ud fra at 2005 næppe lyder bedre.. Tror bare jeg dropper kef højtalerne selvom designet er rigtig flot på 5005... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |