|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() Sendt: 03-Januar-2008 kl. 23:18 |
Hejsa
hvad skal der til for at lave det mest perfekte mediacenter? jeg tænker på simpelthen alt så det opfylder alle mands ønsker ps kig bort fra pris |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
er der ikke nogle der tør sige noget
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
hmm det kunne blive dyrt, her er et forslag
mediacanter kabinet, kender ikke navnet på de gode Quad core cpu Bundkort der passer min 4gb ram de hutige af slagsenCorsair XMS3 DHX 1 -2 terabytes harddisk minmmum 8800 ultra grafikkort med hdmi ud HD/BLURAY combo drev med bluray brænder i Creative Sound Blaster X-Fi Elite pro, ved ikke om er et bedre der ude.!! tv tuner dvb -t/dvb-c osv trådløst tastatur og mus Corsair psu hx620w diverse dyre blæsere både til cpu og kabinet.(Støjsvage.) Redigeret af henrik-t - 03-Januar-2008 kl. 23:54 |
|
![]() |
|
![]() |
de dyre blæser er det dem der er mest støjsvage
Redigeret af svsommer - 04-Januar-2008 kl. 00:04 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
ja som regl men de skulde osse gerne holde længere.
lol det bliver en dyr fornøjelse. Redigeret af henrik-t - 04-Januar-2008 kl. 00:07 |
|
![]() |
|
![]() |
jeg kan godt se min indledning er lidt misvisning. skal kunne optage fra to dvb s2 og kunne afspille 1 blu ray eller hd-dvd imens |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
hmm
dvb s2 mener du to gange dvb signal på en kanal eller.. ved ike om man kan køre med to tv kort..!!?? Man afspiller og optage skulde ikke være et problem . Redigeret af henrik-t - 04-Januar-2008 kl. 01:16 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Kunne det ikke være interessant at tage udgangspunkt, hvilke krav, der er til en perfekt "løsning". F.eks. skal man kunne bruge de forskellige funktioner i flere rum..
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Jeg mener at det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre -
nogle vil have lydløse htpc andre ligger mere vægt på performance, signalkilde dvb-c/t/s eller analog, antal af tunere, optagekapacitet, så er der størrelse på kabinet, farve, strømforbrug etc. Rent tidsspilde, min mening Redigeret af Benu - 04-Januar-2008 kl. 14:28 |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det kan godt lade sig gøre. Problemet er at den oprindelige skribent går efter et defust begreb, nemlig det perfekte, uden at definere hvad dette perfekte skal bruges til. Det vil være grotesk at svare på, da alt i princippet vil være perfekt, indtil man begynder at bruge det, og dermed finder ud af, hvad det SKULLE have været brugt til. Sagt med andre ord: HVAD SKAL DET BRUGES TIL?
|
|
![]() |
|
![]() |
i mit 4 indlæg har jeg beskrevet hvad jeg godt vil have mit center skulle kun men tak for jeres indlæg |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Det er kun i 2 af dine indlæg du skriver noget om hvad den rent faktisk skal kunne, nemlig. 2 x dvb-S2 afspile blueray-HDdvd samtidig, det kan godt laves.. det andet er det jeg citere.. det mest perfekte Mediecenter der opfylder alle mænds ønsker er ikke lavet, og det bliver næppe nogensinde lavet, skulle det laves til mig skulle det kunne en masse ting med tv. samt jeg skal kunne sætte mig op på det, dreje gashåndtaget og kører på baghjul. Og det mediecenter har jeg ikke set endnu Ang. det mediecenter, en Møg kraftig CPU, en masse ram, et grafikort der har Mpeg4 understøttelse, 2 stk FloppyDTV Dtv S2. så kører det.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |