recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til MCE nybegynder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp til MCE nybegynder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KEFiR Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til MCE nybegynder
    Sendt: 06-Januar-2008 kl. 16:32
hej

jeg har lige været igang med og sætte media center op. men er flere ting som jeg undre mig over. det hele af lavet over en HP Compaq NX9010 LINK
en ældre bærbare jeg havede til og stå.

har følgende spørgsmål:

Der er ingen DVD afspiller med i min media center, der sker ik noget når jeg sætter en dvd i og i menuen i media center er der ikke noget der mindre om afspil dvd. Nogle der ved hvad der er galt?

Er der nogen der ved om det er muligt og lave en form for "Power on USB"? sådan jeg kan tænde den bærbare via min media center remot LINK

Hilsen KEFiR
Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2008 kl. 16:38
Er du sikekr på at drevet der sidder i maskinen er et DVD drev og ikke bare et CD-rom drev? Det fremgår ikke rigtigt af linket til maskin specifikationen om der er det ene eller andet i.

Hvis det er et DVD drev har du så installeret et MPEG codec? WinXP (som MCE er lavet på) har ikke mulighed for at afspille DVD'er før man installerer et DVD codec. Det kan du få ved at installere en 3. parts dvd afspiller som feks powerDVD
Til top
KEFiR Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2008 kl. 16:43
der står DVDrom på drevet. så går jeg ud fra.

oki var i tvivel om jeg skulle indstalere et 3. parts program, og har jeg nemlig ikke gjordt så det er nok der den første fejl ligger.
Hilsen KEFiR
Til top
KEFiR Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2008 kl. 18:13
hmm nu har jeg indstaleret power dvd.

men der er stadig ingen held med dvd film.

men kan ikke forstå det for når jeg går ind i media center menuen så kommer er der slet ik noget med og afspille dvd.

andre forslag?

Hilsen KEFiR
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu