|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pannerup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 07-Januar-2008 kl. 00:43 |
Hej
Da jeg skal til bygge mit medie center, mangler jeg kun et DVD / Blu-Ray drev men det skal helst også være lydløst som resten af mit medie center, indtil videre har jeg kigget på dette drev: PioneerBDC-202BK Nogen der kender noget til dette drev evt om man kan justere læse hastigheden via software ? Resten af mit mediecenter ser sådan ud Chieftec Hi-Fi Series HE-02SL Corsair HX620 Watt Intel DP35DP Intel E4500 Sapphire RADEON HD 3850 Corsair PC6400 2 x 1 GB Seagate Barracuda 7200.11 500 GB Club 3D Theatron Agrippa |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Da du sikkert har ønske om at kunne afspille både region A og B titler skal du selvfølgelig have fat i AnyDVD HD, og den har nemlig mulighed for at bremse hastigheden for dine optiske drev
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |