recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - My Movies 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMy Movies 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Emne: My Movies 2
    Sendt: 07-Januar-2008 kl. 14:24

efter hånden vil jeg sige at det lille program bliver mere og mere interessant, synes ens samling bliver "hel" - det gør lige prikken over í'et.......men.

er det muligt at ha' en film-mappe med 2 .AVI filer i (ringenes herre) OG også få MCE til at afspille dem efter hinanden uden at den stopper og man skal skifte til .AVI fil 2?

Synes faktisk dette interface også kunne være fedt til ens musik-samling - hvis den lige fik nogle justeringer til et musik bibliotek.

Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 17:08
ja det kan man

set den filmen op til at kigge i folderen hvor de 2 dele af filmen ligger i stedet for direkte på filen.

Til top
Robert - 406TS6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juli-2006
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 18:18

Hvad er det for et program du taler om og hvad gør det?

Robert Pedersen
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 18:31

Jeg skal nok lige nævne lidt mere om hvad der sker.

Hvis du har to eller flere video filer i samme folder, som er tilføjet til en film i My Movies, så vil programmet forsøge at lave en wpl playliste, og afspille den.

I praksis betyder det at den "samler" filerne til én afspilning.

Det kræver dog at der er skrive adgang til diret fra klienten, da den gemmer playlisten i folderen, og ikke i en temp bruger folder (da ham der lavede det havde et af sine øjeblikke hvor hjernekapaciteten svigtede)

Mvh

Brian

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Jeg skal nok lige nævne lidt mere om hvad der sker.

Hvis du har to eller flere video filer i samme folder, som er tilføjet til en film i My Movies, så vil programmet forsøge at lave en wpl playliste, og afspille den.

I praksis betyder det at den "samler" filerne til én afspilning.

Det kræver dog at der er skrive adgang til diret fra klienten, da den gemmer playlisten i folderen, og ikke i en temp bruger folder (da ham der lavede det havde et af sine øjeblikke hvor hjernekapaciteten svigtede)

Mvh

Brian

Hmm....det virker ikk for mig med 2 .avi-filer i én mappen (som hedder Ringenes Herre - De 2 tårne). Den kommer med en tal-kode når jeg trykker på icon-se filmen og så hopper over i det skærm-biller som når filmen ER slut.

Jeg SKAL lave 2 undermapper og så deri lægge én .avi-fil i hvor og så henvise med "diske" og folder.

Men hvad betyder de forskellige typer egentlig inde under "placeringstype "side A)" og hvad er forskellen på om man laver en disk 2 eller krydser dobbelt sided" af?

Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 21:39

Det lyder mest som om at Media Center ikke vil afspille den playliste fil der bliver lavet, eller at den tror den ikke indeholder nogle videoer.

Jeg ville prøve at se i diret om der er lavet en "mymovies.wpl" fil, og hvis der er, slette den, herefter fjerne specialtegn og æ, ø og å fra filnavne og sti - jeg har set nogle enkelte gange at en playliste ikke læses rigtigt med disse i.

Forskellen imellem en to sided og dobbelt sidet relaterer til selve DVD profilen, om originalen er frigivet med to diske, som dobbelt sidet, osv. - det har ingen afspilningsmæssig betydning.

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu