|
|
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Forfatter | ||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 06-Januar-2008 kl. 00:24 |
|
Ny Squeezeboks på vej - se http://gizmodo.com/341045/logitech-makes-grab-at-sonos-audie nce-with-squeezebox-duet
|
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
3199 hos logitech.dk for et sæt med boks, fjernbetjening og oplader.
Ikke dårligt. Dog kan man ikke se, hvad en ekstra boks koster. Jeg kan heller ikke lige finde ud af, om man skal kable den første boks (som Sonos), eller om alt bare kan gøres trådløst. Kan dette bruges sammen med en NAS, som kører Twonky? Det kan jeg heller ikke lige finde ud af. Det er ikke i handlen endnu, men det må være lige på trapperne. Det lyder ret spændende. Redigeret af andefeldt - 06-Januar-2008 kl. 09:32 |
||
Anders
|
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Som med Transporter og Squeezeboks, skal man have en Slimserver (SqueezeCenter) kørerende. Læs mere på http://www.slimdevices.com/pi_duet.html |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Så man SKAL have en computer tændt?
Der mistede jeg lige interessen for dette system. |
||
Anders
|
||
![]() |
||
intruder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
øhh , kan Slimserver ikke køre på NAS længere da ?? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo da |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
|
Vi nærmere os det rigtige. Jeg mangler stadig en ren audio box der kan streme fra min NAS - unden at der skal installeres krævende software på boxen. Min DS-101j har begrænset RAM/CPU så derfor er SqueezeCenter 7.0 nok udelukke. Dertil selvfølgelig en remote med display. Denne remote ser da om ikke andet lovende ud - ville dog helst kunne bruge en iPod Touch med cower flow
![]() Redigeret af kim.t - 06-Januar-2008 kl. 12:37 |
||
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok. Jeg forstod bare, at slimserveren skulle køre på en computer.
Så er det back in business ![]() Mon ikke prisen på Sonos begynder at falde, når dette produkt kommer i handlen? |
||
Anders
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Øv, man kan ikke køre Slimserver på min NAS (MSS2)!
|
||
Anders
|
||
![]() |
||
krimmo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
|
Du kommer nok ikke udenom at opgradere din NAS til noget der kan håndtere SqueezeCenter hvis du skal "Slimdevices" vejen. Men lige præcis dit ønske om en iPod Touch remote (til Squeezebox) er blevet hørt... (I hvert fald noget der kommer tæt på...) Prøv at checke iPeng - "the iPhone Skin for SqueezeCenter". Noget der ligener er af de mest gennemførte og lovende skins til SqueezeCenter (som virker under Safari handheld browseren i iPod Touch/iPhone). Billede lånt fra http://penguinlovesmusic.de: ![]() |
||
TH42PV60 (med slanger af og til) Samsung 3126 PS3 Yamaha RX-V1700 Squeezebox Duet(s) + Classic + Boom + Touch QNAP-109 SqueezeCenter 7.5.1 |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
Hehe, ja jeg synes da godt nok også at det begynder at ligne noget fornuftig og noget man KAN bruge og med display!!! Men mon ikk den kan Streame fra en NAS med SqueezeCenter på - så det vel næsten den føste som IKKE kan. Den tror jeg fandme jeg hopper med på, kan den "nye" Synology 207 mon håndtere Squeezecenter uden at den så helt taber pusten med andre opgaver. eller må man bare købe en ny lille eller ældre NAS kun på dette formål. Men den glæder jeg mig til at den skal komme i handel.......mon ikk HIFI-hammeren måske hiver den hjem? |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |