|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KingK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 08-Januar-2008 kl. 13:14 |
Hvor blev det udmærkede indlæg fra forsiden af vedr. aktuelle tilbud på DVD og Blu-ray afspillere? Skal have mig en Blu-ray afspiller, så det var interessant at følge med i priserne. Kommer det tilbage igen?
Redigeret af KingK - 08-Januar-2008 kl. 13:17 |
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
Det er nok fordi at Lars mener at krigen er forbi
|
|
![]() |
|
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
eller fordi at mange ikke havde varer på lager mere, måtte selv forgæves til 2 sony centre efter en blue ray s300, men de røg hurtigt pga de film de leverede med så venter på der kommer nye ladninger som jeg har ladet mig fortælle er slut denne uge eller starten af næste
Redigeret af FallenAngel - 08-Januar-2008 kl. 13:40 |
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
wupti.dk har samme tilbud og levere nærmest fra dag til dag. ja der er godt nok omk. 200 kr. dyrere, men de har dem... er inklusiv de to trilogier. |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Indlægget findes stadig her. |
|
![]() |
|
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
jeg har sendt tip ind .. men det er ikke blevet opdateret.
|
|
![]() |
|
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
så smid tippet her :)
|
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
Hej. Håber på lidt hjælp med at vælge en Blu-ray afspiller. Jeg har læst om denne Sony BDPS300B er det en ok maskine eller er der en der er bedre.? - eller skal jeg vente nu de nye modeller kommer. ?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
S300 er den absolut mest skrabede Blu-ray afspiller på markedet, ikke mindst med hensyn til lyd. Køb en PS3 i stedet.
|
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
Okay. så må den hellere ryge ud igen, filmene der fulgte med lokkede en del. Hvad så med denne, koster også noget mere. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Den har ikke 24 fps.
Køb en PS3. |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
har ps3 det , og hvor meget halter ps3 på lyd siden |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |