|
Sony NS76 eller 78? |
Besvar |
Forfatter | |
betamax
Junior bruger Oprettet: 08-Januar-2008 Status: Offline Point: 24 |
Emne: Sony NS76 eller 78? Sendt: 08-Januar-2008 kl. 23:32 |
Hej folkens.
Jeg køber en DVD-afspiller i løbet af ugen tror jeg. Jeg har længe haft kig på laserdiskens Pioneer DV-400V (laserdisken tager 1199 for den) men det slår mig at jeg måske er ligeså godt/bedre stillet med en sony Sony DVP-NS76 som de har på bud i laserdisken (til 999,-). Jeg har så erfaret at 76'eren er blevet erstattet af en model 78. Cool nok, jeg har forsøgt at sammenligne de to på sonys hjemmeside, de virker nærmest identiske. Måske er forskellen 1080p understøttelse? Anywho undrer det mig at 76'eren faktisk er dyrere end 78'eren. Pricerunner 76 Pricerunner 78 Er jeg en idiot hvis jeg køber 76eren? Og er jeg desuden en idiot hvis jeg køber fra laserdisken? Jeg synes det virker fikst at få den gjort kodefri med det samme, jeg har en del region 1 film. Forresten er mit tv et 21" Sony, men jeg køber jo nok et stort hdtv en dag. På forhånd tak |
|
betamax
Sendt: 09-Januar-2008 kl. 12:34 |
Nå ja, sammenligningen af de to på Sonys side er her
Når jeg har mest lyst til at købe 76eren fra laserdisken er det dels at modellen faktisk er dyrere (men laserdisken har et rigtig godt bud på den) og dels at laserdisken gør den kodefri for mig. |
|
betamax
Sendt: 09-Januar-2008 kl. 19:20 |
Det er der ikke nogen der kan hjælpe mig med? Jeg har prøvet at søge i forummet men ikke fundet noget.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |