|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2007 kl. 08:35 |
Er der nogen herinde der har en Mitsubishi HC4900? Er på nippet til at købe en, så hvis nogen har erfaringer med den? -Eller ved om der er andre anmeldelser end det på projectorreviews? Boogie |
|
![]() |
|
STP36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2004 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Jeg har faktisk lige købt en, og den har fuldstændig blæst mig om kuld. Jeg havde en Hitachi TX100 før, som var en ok projektor da den kom frem, men hold da op der er sket meget på de 3-4 år jeg har haft min TX100. Der en en tråd over på Dansk hjemmebioforum der diskuterer den. http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=17& amp;t=23424 Men jeg kan helt klart anbefale den hvis du har 16000 i overskud |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Hvordan oplever du auto-iris'en.? Er det synligt at den skifter i lysstyrke.? Skulle være helt elimineret på HC6000. Står også og skal købe ny projektor i den nærmeste fremtid. Er meget følsom mht billedændringer og ville ikke kunne holde ud at se på lysstyrke der varierer hele tiden.
|
|
![]() |
|
STP36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2004 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Under film er det ikke noget jeg har lagt mærke til, men hvis det generer kan man jo bare slå det fra.
|
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Jeg har selv tx-300 som jeg er tilfreds med, men vil gerne have full-hd, hvordan er auto-irisen, som Vasen også spørger efter??? Boogie |
|
![]() |
|
![]() |
Ooops havde ikke set, at du havde svaret på det! Hvordan er billedekvaliteten med hhv. SD og HD? -hvis du har begge dele. Boogie |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har kun fået set Star Wars 3, og regner med at skal se MI 3 på HD snart. SW3 stod ufattelig flot men jeg har "kun" haft min TX100 at samligne med og der er kæmpe forskel. Det kan være en der kommer fra en TX300, Sanyo Z5 eller lignede ikke er særlig imponeret.!!
Jeg ved bare at jeg er super tilfreds med købet ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har "kun" et 86" greyline lærred, men regner med at full-hd vil se bedre og mere detaljeret ud med HC4900 end tx-300, men selv i den størrelse og med en se-afstand på godt 3m burde der være forksel fra 720p til 1080p. Må man spørge hvad du har givet for den? Boogie |
|
![]() |
|
![]() |
15.599 kr + 100 i porto hos Pixmania
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ok... jeg har set den hos Pixmania til den pris, men er lidt nervøs over at handle med dem. Har dog handlet een gang med dem før uden de store problemer, dog tog leveringen nogle dage længere end skrevet på deres hjemmeside. Jeg har bare hørt dårligt om dem mht. returnering af varer og penge retur...Har set den hos Beamershop i Tyskland til lige under 15K + fragt. Dem har jeg købt projektor hos før og er helt tryg ved dem... Boogie |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det nok under retunering/reperation af varer, det tit går galt hos Pixmania.
Så jeg + finger for at min PJ ikke laver ballade... |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo altid godt, at den ikke har lavet ballade endnu, så skal den nok køre derudaf... Det er surt at få en defekt fra starten! Redigeret af Boogie - 08-Oktober-2007 kl. 14:58 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |