recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips pfl 9632 - hyletone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips pfl 9632 - hyletone

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
zozo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips pfl 9632 - hyletone
    Sendt: 03-December-2007 kl. 11:20

Hej

Overvejer at anskaffe mig dette tv i 37'', men har læst bl.a. her på sitet, at der er problemer med en hyle/summe-tone, når tv'et er i standby. I den forbindelse har jeg lige nogle spørgsmål:

1) Er der nogen, der ved, om dette problem er blevet løst, så det er væk, hvis man køber et 9632 nu?

2) Er det alle 9632-apparater, der har fejlen, eller kun nogle eksemplarer?

3) Er fejlen der med det samme, man slutter det til, eller opstår det først efter noget tid? Vil jo være lidt ærgerligt, hvis man føler sig som en af de "heldige", der har modtaget et tv uden fejl, og den så kommer senere ...

4) Og endelig: Det er vel ikke noget, der kan opdateres ved at downloade en opdatering fra Philips' hjemmeside, vel? Tv'et skal vel sendes ind til rep?

Håber, der er nogen der kan besvare mine spørgsmål

Mvh zozo

 

Til top
zozo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 18:30

Slet ingen, der kan hjælpe med nogle af ovenstående spørgsmål? Vil gerne købe denne skærm, men er efterhånden lidt nervøs, hvis risikoen for hyletonen er alt for stor

Mvh zozo

Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 19:11
Mit råd er, køb et sted hvor du aftaler med sælger du kan komme med tvet retur piver det eller hyller vil jeg sige, for man kan ikke vide hvilken sending eller om philips har gjort noget ved det!
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 00:42

Hej

 

jeg har et 52" 9632d købt for 2 uger siden og der er ingen hyletone at høre. Her er desuden et lille udsnit af seneste firmwareopgradering fra philips:

Q581E_0.64.14.11

�� Intro new set types

�� Improvements for ”Hotel TV”

�� Solved:hum/noise in left speaker

�� Solution for UK top-up smart card

�� Support neotion smart card

Til top
zozo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 13:21

Tak for svar. Har været inde at bestille nu og krydser fingre for, at jeg ikke bliver nødt til at returnere det

Mvh zozo

 

Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 14:52
Hold os update når du har fået tvet, er også lidt lun på tvet..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
zozo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 14:54

Det skal jeg nok!

zozo

 

Til top
Heino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-December-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 17:52

Hey

Har selv bestilt dette LCD-TV til levering om ca. en uge. Har også været noget nervøs for den omtalte hyletone-problematik. Men udfra Firmware opdatering (der kan installeres via USB-porten) skulle problematikken være løst, i hvertfald efter hvad jeg kan læse mig frem til på et tysk forum omhandlende samme problem.

Og det er vist kun nogen, der har haft problemer med det. Mange skriver på det tyske forum, at de ikke har oplevet nogen problemer overhovedet. Så det har åbenbart været lidt lotteri om man fik et TV med eller uden hylen.



Redigeret af Heino - 04-December-2007 kl. 17:53
Til top
Heino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-December-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2007 kl. 21:53

Blot en follow-up på ovennævnte:

Har modtaget mit Philips LCD i dag. Fjernsynet har ingen problemer med hylen eller brummen. I det hele taget er jeg svært tilpas med fjernsynet, som virkelig er alle pengene værd imo. 5/5.

Til top
zozo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2007 kl. 11:09

Så har jeg modtaget mit tv - og det hyler! Har endnu ikke prøvet at opdatere via USB (prøver nok i aften), så det får selvfølgelig lige en chance. Er der nogen, der kan lægge et link til det omtalte tyske forum, hvor problematikken er taget op?

 zozo

 

Til top
superac Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Februar-2004
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af zozo zozo skrev:

Så har jeg modtaget mit tv - og det hyler! Har endnu ikke prøvet at opdatere via USB (prøver nok i aften), så det får selvfølgelig lige en chance. Er der nogen, der kan lægge et link til det omtalte tyske forum, hvor problematikken er taget op?

 zozo

Firmware opdatering hjælper ikke. Det er en hardware fejl. Strømforsyning hyler når den er i stand-by.

Fik min sendt til reparation...den piver kun halvt så meget nu så den er fuldt acceptabelt til soveværelse. Hvorfor kunne de ikke fjerne pive-tonen 100% ??

Har aldrig haft brummen i højttalere, så det kan måske passe at firmware opdatering kan afhjælpe dette.

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 20:28

Det er muligt at ingeniørerne hos Philips er inkompetente - min Philips DVD hyler også fuldstændigt vanvittigt fra strømforsyningen når den går i standby. Synd at så banal en ting skal ødelægge det for så mange mennesker, når løsningen trods alt ikke er SUPERkompliceret.

FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu