|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() Sendt: 29-December-2007 kl. 12:13 |
har lige fundet dette på nettet. DISNEY SLÅR ET SLAG FOR BD I januar måned går Disney ud med sin første kampagne for Blu-ray, nemlig et ’køb 3 betal for 2’ tilbud, og i løbet af året vil man sænke priserne på bagkataloget. Men det er nyhederne, det handler om: ”Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende” har allerede i december solgt lige så mange BD-eksemplarer som samtlige tidligere Disney-titler tilsammen. det vil jo være dejligt hvis man kan få dem lidt billigere. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Link? |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
det er kun til hvor de skriver det. men de plejer at have ret. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Stort set alle forhandlere: amazon, play, hmv har haft "køb 3, betalt for 2" eller "køb 1, få 1 gratis" her i december måned. Både hd-dvd og bd. Noget jeg har benyttet mig flittigt af.
Amazon kører pt dette og AWE får du smidt i nakken for sølle 20$ Her er play's 3 for 2 bd (ink alle tre pirates film) Og her deres 3 for 2 hd-dvd HMV kører også stadig 3 for 2. Så der er masser af billige hd-film derude |
|
![]() |
|
![]() |
ja. jeg kender godt alle disse tilbud har brugt dem. jeg er bare tvunget til at skulle have tekster til konen. og til tøserne på 3 er det jo meget godt hvis jeg kan få disney´s tegnefilm med dansk tale. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Gaco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Jer der køber fra amazon UK og andre engelske retails, hvordan er de cases man køber fra england? Jeg har hørt at de er større og mere DVD agtige end de fleste danske udgivelser..
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8666 |
![]() |
De har samme bredde i ryggen som alm. DVD æsker, men er ellers samme størrelse som de "normale" BD æsker.
|
|
![]() |
|
BOWDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Kan godt være de føre men de vinder ikke disuden er blu-ray dødt for mig jeg holder mig til HD-DVD Redigeret af BOWDK - 01-Januar-2008 kl. 08:49 |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
Sådan - hvorfor overhovedet bekymre sig om formatkrigen. BOWDK har svaret her til alle!! |
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
Det var da godt, så er tvivlen jo væk. Så kan jeg godt smide mine 60 stk. BD ud??
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg venter bare på samsungs combo. og så er jeg ligeglad med formatkrig. så er det bare at købe dem på det format filmen er.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
synd man ikke havde kunnet vædde |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |