|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Don Drift ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() Sendt: 13-Januar-2008 kl. 20:39 |
Hej folkens! Jeg står med et lille problem. Ser i, jeg har nemlig købt ny bærbar computer, og på den der sidder minijack stikket et, efter min mening, dumt sted. Nemlig lige der hvor man plejer at have en mus, hvis man bruger den slags. Derfor kan ledningen godt irritere lidt. Men jeg håber på der er en løsning. Jeg leder derfor efter et minijack stik som laver et 90 graders knæk, det skal sådan set bare være en adapter. Håber i forstår hvad jeg mener.. Redigeret af Don Drift - 13-Januar-2008 kl. 20:40 |
|
![]() |
|
Don Drift ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Det findes bare ikke eller???
|
|
![]() |
|
Naken ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Der findes en adaptor, se fx denne side: http://www.studiospares.com/pd_595420_ADAPMINIJACK%20RANGLE% 20MaFe.htm Jeg ved desværre bare ikke hvor den bliver forhandlet henne i DK |
|
![]() |
|
![]() |
Ah! Det er lige den jeg søger.. Nogle der kunne hjælpe med at finde et sted den kan købes??? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |