|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() Sendt: 16-Januar-2008 kl. 06:47 |
Jeg har lige købt mig en lacie silverscreen. Nogen der kan fortælle mig om det på en måde er muligt at installere flere codecs derpå? Det virker ikke til den vil tage alle mine AVI filer!
Min computer afspiller alle filerne. Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvilke codecs Silverscreen'en har problemer med. Hvordan ser jeg hvilke codecs der skal bruges til at afspille AVI filerne? Når jeg højreklikker på dem og vælger "mere info" står der bare AVI, men det er vel et vidt begreb :) Det skal siges at jeg har MAC :) |
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Det kan du ikke, codecs ligger i firmwaren, så du er bundet af den firmware der ligger på den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |