|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() Sendt: 16-Januar-2008 kl. 22:18 |
|
Hej bruger af Sqeezebox el. lign mediaafspiller Hjælp - overvejer kraftigt at købe en Sqeezebox el. lign, men.....hvilke højtaler passer (har I?). Da Sqeezeboxen ikke står i nærheden af mit hi-fi finder jeg det mest hensigtsmæssigt, at højtalerne er aktive. Her er problemet - jeg synes kun at finde B&O eller Studiohøjtaler. Først nævnte er uden for økonomisk rækkevide Vedr. effektenhed/monoblok er mit kendskab meget begrænset - hvor købes disse, kan man styre volome via Sqeezebox mv. Erfaring/råd ønskes - og jeg takker på forhånd for alle bidrag Hilsen
Jesper |
||
![]() |
||
Carlitos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Hej Jesper. Jeg har en Squeezebox v3, som jeg godt vil sælge, den er 5 mdr. gl. og har regningen på den. Jeg bruger den næsten aldrig og synes den er for god til ikke at blive brugt, men har desværre ikke tid. Du kan kontakte mig på min email adr. carlitos@stofanet.dk |
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Anders
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
Er det den sorte eller sølvfarvede model ? Hvad skal den koste ? (prisen er faldet til 1.795,- for en ny) |
||
![]() |
||
![]() |
||
Carlitos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Hej Kim. Det er den sorte. Hvor kan du købe den til 1.795,- for en ny?
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det er da billigt, men jeg vil ikke sælge den for mindre. /Carlitos. |
||
![]() |
||
Korkia ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-April-2007 Status: Offline Point: 49 |
![]() |
|
Nu har den ikke været på lager hos databutikken i et stykke tid og den er sat
til først at komme på lager igen den 15. februar. Så jeg tror lidt det er en and, med den pris. Ved fra flere forhandlere at grossiterne har realle med squeezebox v3 på lager, så jeg tror ikke på at det tager en måned at få dem tilbage på lager. Carlitos, hvad vil du sælge den til? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Korkia. Jeg vil sælge den for 1795,- + forsendelsesomk. /Carlitos |
||
![]() |
||
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Undskyld - men efter min opfattelse er jeres diskussion OT. Tak Anders for dit link - men er der virkelig ikke andet? Hører fortsat gerne fra bruger - og ikke fra folk der har ders Sqeezebox til salg. På forhånd tak,
Jesper |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
jsmidt, hvad er dét med, at dit hifi ikke står i nærheden af din SB (eller omvendt
![]() Du kan da bare sætte din SB i nærheden af dit hifi, da den jo har wifi ![]() Nå, færdig med det! Du skal jo have en forstærker (for- og effekt-), for at din SB kan spille, så dit spørgsmål er ikke helt forstået af mig i hvert fald ![]() Venligst Søren |
||
![]() |
||
Steen67 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Jeg har haft samme overvejelser som dig
jsmidt.
Jeg kom frem til at den bedste løsning for mig var en forstærker til bilen, og så en power supply. Så kan jeg bruge mine gamle højtalere. Redigeret af Steen67 - 18-Januar-2008 kl. 05:44 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |