recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Close Encounters DK release (Blu-ray)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketClose Encounters DK release (Blu-ray)

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Gaco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Emne: Close Encounters DK release (Blu-ray)
    Sendt: 16-Januar-2008 kl. 00:56
Er der nogen der har denne? Jeg kunne godt tænke mig at vide om den fås som i "30th Anniversary Ultimate Edition" udgaven i dansk release. Måske også lidt om indpakningen, coveret og sådan 
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8666
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 00:57
Jeg ved ikke hvordan coveret er på dansk, men den engelske er i en ret pæn æske, og der er danske tekster.
Til top
Gaco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 01:02

Ja det korte og det lange er også bare at jeg fik bestilt en sending UK blurays indtil jeg fandt ud af at jeg generelt hellere vil have danske releases med tyndere æsker så der i længden er bedre plads til flere film (bare min præference). En af dem var Close Encounters men jeg synes simpelthen at æsken er så lækker så jeg lige vil undersøge til bunds først hvordan den danske er udformet. Axelmusic.dk og laserdisken.dk har ingen info på denne, og det er dem jeg plejer at bruge som min primære infokilde til sådan noget som covers og undertekser med deres dejlige coverscans.

Så hvis nogen har den eller bare har set den nogensteder må de gerne lige sige til. Men ellers kan jeg godt beholde UK versionen, den har som du siger DK subs og kommer i en fin indpakning, men jeg kan bare godt lide "consistency" i min samling hvis I ved hvad jeg mener :)

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8666
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 01:10
Laserdisken viser den med en almindelig æske, men det samme gør Amazon.co.uk vedr. den engelske udgave, og det er forkert.

Mht. consistency, så kig på DVD'erne. Jeg har mange udgaver i specielle æsker (for ikke at tale om Warners møgæsker som de brugte før), og det samme kommer vel til at ske på Blu-ray.
Til top
Gaco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 01:20
Yep det faktum at den er i en speciel æske der både er lidt højere og en del bredere end mine blurays, og at der sikkert kan komme flere af sådanne nogle i fremtiden selv med DK udgivelser (specielt med "Ultimate Editions") er netop grunden til at jeg måske beholder den. Men hvis den danske efter vane er endnu mindre, så snupper jeg hellere den om det så må koste en smule ekstra

Redigeret af Gaco - 16-Januar-2008 kl. 01:21
Til top
tvit Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 17:08
Du kan få den i Blockbuster til 269.-  Indpakningen ligner alle andre  danske
Blu-ray film
m.v.h
John Winther
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 17:17
Til top
Gaco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 17:42
Jeg er ret forvirret lige nu. For så vidt jeg kan se er der måske hele tre versioner ude?

1. Jeg synes nemlig selv jeg så en i blockbuster for et stykke tid siden (før jeg interesserede mig for BD) der var den almindelige helt tynde slags hvor der næsten umuligt kan have været alt det med som der er i den fede engelske 30th anniversary ultimate edition som jeg sidder med her, men hvem ved?

2. Jeg har også set den med det noget grimme cover et par steder på nettet bl.a. her på moviezoo hvor jeg normalt køber mine film: http://www.moviezoo.dk/Naerkontakt-Af-Tredje-Grad-Collectors -Edition-BD_5051159214478

3. Så igen her på laserdisken.dk hvor forsiden og bagsiden ser næsten helt identisk ud med den UK udgave jeg har blot med oversat titel og bagsidetekst: http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=119453736592 6751.

Måske er det nemmeste i virkeligheden at tage et smut ned i laserdisken og høre dem ad hvad der egentlig forgår - hvor mange versioner der i virkeligheden er tilgængelige i danmark på blu-ray
Må lige se om jeg kan få tid til det en af dagene.. ellers hvis nogen her kender til noget de I stadig meget gerne skrive

Redigeret af Gaco - 17-Januar-2008 kl. 15:43
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 17:48

den i laserdisken er en import fra u.k

jeg mener at den fra moviezoo og dvdoo er den samme som blockbuster.

altså ret kedeligt. men tyndt cover.

Til top
Gaco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Nej det er ikke UK, prøv at kigge på scans af forside/bagside længere nede på siden

Redigeret af Gaco - 16-Januar-2008 kl. 17:59
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Gaco Gaco skrev:

Nej det er ikke UK, prøv at kigge på scans af forside/bagside længere nede på siden

den bagside jeg finder hos laserdiscen, der står alt på engelsk. så det forstår jeg ikke.

kigger vi samme sted.

http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1196431214175134

Redigeret af flemming larsen - 16-Januar-2008 kl. 18:12
Til top
Gaco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 19:21

Oprindeligt skrevet af Gaco Gaco skrev:

den bagside jeg finder hos laserdiscen, der står alt på engelsk. så det forstår jeg ikke.

kigger vi samme sted.

http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1196431214175134

Nope kig på det link jeg postede: http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=119453736592 6751 (fjern alle evt. mellemrum i linket)

Jeg kan nemlig også kun finde den engelske release via deres egen søgemaskine på deres website, men via google finder man altså den jeg linkede til. Og da jeg har i BB set sådan en forside dog som sagt var æsken meget tynd så jeg ved ikke om det er den samme som den fra laserdisken der, men måske. Det er noget af det jeg håber på at få opklaret..
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu