|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() Sendt: 19-Januar-2008 kl. 16:05 |
|
hvorfor er det så svært at finde de rigtige komponenter til et htpc? findes der ikke et sted hvor man kan se hvad et htpc krever? |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
|
en htcp kræver faktisk ikke så meget... kan jo køre på en 500 mhz maskine... (det er jo bare en computer) Hvad du skal ahve i den kommer jo an på hvad du skal bruge den til. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
Ken_T har en tråd om emnet, med henvisning til hans HTPC side. Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Som Kenp skriver: en lommecomputer og, må jeg tilføje, en strikkepind som antenne, så kører det for dig! Du spørger: findes der ikke et sted hvor man kan se hvad et htpc krever?
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Er det heller ikke, hvis man ved hvad man vil med den.
Det tror jeg ikke. Men du kan se mange steder, hvad andre har valgt. Og hvis de samtidig gider at skrive, hvad de skal bruge den til, så kan du samligne med det. Men det er ikke muligt at komme med en opskrift på, hvad komponenter en htpc kræver, for det er alt får individuelt.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |