|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
the-box ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2007 Status: Offline Point: 88 |
![]() Sendt: 20-Januar-2008 kl. 10:57 |
Jeg
har en stofa basis tvpakke, og har fået at vide af stofa, at jeg kan se dem
digitalt, hvis jeg betaler 375 kr for et Zaptor kort om året. Jeg skal dermed have et DVB-C kort der har en
kortlæser. Jeg overvejer om ca. et halvt år at købe et HFX micro kabinet, så
det må gerne være et kort der passer i den. Jeg overvejer derfor denne http://www.mcubed-store.com/catalog/product_info.php?cPath=2 1_52_53&products_id=133
? Hvilken en vil I anbefale mig?
Hvis jeg senere ønsker at skifte til den store pakke, eller have andre pakker ved stofa kan jeg vil forsat nøjes med et kort? Er det muligt med et Zaptor kort f. eks at se DR1 imens man optager DR2 og tv2? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der skal IKKE anvendes kort til de kanaler det er jo Must Carry, så de er jo naturligvis ikke kodet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm snakkede to gange med stofa her i fredags. De sagde at jeg skulle have Zaptor kort for at kunne se deres basiskanaler digitalt. Ved godt jeg self kunne sætte en stueantenne op og gøre det gratis, men ville også meget gerne undgå at den fylder.
Har stofa givet mig forkert information? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
DR og TV2 må ikke kodes, de SKAL udsendes så de kan modtages UDEN extra betaling, der skal dog anvendes en DVB-C modtager. De er ikke som de øvrige kanaler kodet hos Stofa, ejheller på You See. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm kunne være jeg skulle prøve at kontakte dem igen så.
Men under alle omstændigheder skal jeg have et tvkort, og hvis jeg engang skulle finde på at skifte til den storepakke skal der være kortlæser på, så hvilket tvkort vil I anbefale? Hvor mange kanaler kan der hentes ned på samme tid når man bruger kort? |
|
![]() |
|
![]() |
Radiomanden: Du har vel ikke en kilde på det?
|
|
![]() |
|
![]() |
Der kan modtages en kanal af gangen, skal der modtages flere kræves flere tunere/modtagere. Så skal du optage en kanal, og se en anden på samme tid, så skal der en til hver. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Radiomanden. Der er noget her jeg ikke rigtig forstår, som du måske kan hjælpe mig ved.
Ved DVB-C kan jeg ALTID kun hente en kanal ned af gangen? Ved DVB-T kan jeg hente alle de kanaler ned på samme tid som er i mit MUX dvs. DR1, DR2 og tv2? |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis de er i samme MUX på kabel, så ja, men skal du optage en kanal og se en anden på TV, så skal der bruges to tunere, som jeg også er sikker på er tilfældet med DTT. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, dvs. det jeg sådan set skal bruge er et tvkort med DVB-C/T med kortlæser og så mange tuner som muligt?
Jeg ønsker at dele mine kanaler over netværk, og vil derfor gerne kunne hente så mange kanaler ned som muligt |
|
![]() |
|
![]() |
Ved ikke om det er mig der er blind, men synes slet ikke jeg kan finde et DVB kort med mere end en tuner?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej det tror jeg heller ikke at du kan, men husk for hvert tunerkort, skal der også bruges et programkort, og bruger du MCE er der en begrænsning, med at det ikke kan håndtere 2 Tunere af samme type. Her må andre med mere indsigt i Medie Centre lige træde til, så tingene kan komme på plads. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |