|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() Sendt: 20-Januar-2008 kl. 22:10 |
Hejsa, jeg er igang med at købe hus på 140 m2 med have, og i den forbindelse vil jeg gerne købe en 2-3 trådløse telefoner - har i nogen anbefalinger om hvad man skal vælge ? på forhånd tak Jon |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvis prisen er uden betydning, så skal du da klart kigge på B&O. De laver nogle lækre trådløse telefoner.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() |
Prisen er altid lidt af betydning... har kigget lidt på panasonic og siemens
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jeg googlede lige min gode telefon, og fandt frem til dette link: http://www.ascom.dk/produkte_ws_dk/telefoner_pro_ws_dk.htm
Som linket antyder, har jeg en Ascom. Det er en Avena 265, som jeg er meget glad for. Den matcher kvaliteten af de fleste mærker, vil jeg tro - og det uden at have prøvet B&O. Jeg tror bare, at Ascom er gået ud af forbrugermarkedet, desværre, men gør dig den umage at undersøge det! Siemens og Panasonic er gode til noget andet. Telefoner er altså ikke deres spidskompetence ![]() Der er godt nok en masse knapper og så'n, men en telefon har altså ikke brug for ret mange knapper udover cifrene og et par funktionstaster. Resten er omtanke. Det har mobilmarkedet også fundet ud af, men det trådløse er stadig forurenet af mange sære, grimme telefoner ![]() Jeg købte min telefon til 1395,- i 2002, og den virker stadig. & den er stadig ugrim ![]() ![]() Jeg gik mest efter en telefon, som var 'tilstrækkelig' pæn, og som havde den rette funktionalitet og samtidig var god at betjene. (Jeg købte senere to billige telefoner hos TDC ( ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Er det noget du ved noget om? Har en ven som arbejder med B&O telefoner (laver software), og han roser Siemens telefoner ganske meget. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Hvad er det, han roser ved dem?
Venligst Søren |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
Vi har 3 Siemens og kan kun anbefale dem. Basen er med indbygget digital tlf-svarer og kan aflyttes på et vilkårtligt håndsæt (og de har alle indikator for om der er beskeder). |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Han er ganske begejstret for lyd kvaliteten, når man tænker på prisen. |
|
![]() |
|
![]() |
OK, det har jeg ikke hæftet mig ved. Jeg har kun fokuseret på look-and-feel
![]() Lyden er naturligvis vigtig, men jeg kiggede ikke på den i sin tid - jeg skal dog ikke klage ![]() Jeg har jo redegjort for mine betragtninger, men jeg vil også gerne tilføje, at en telefon skal være solid, så den - ligesom en fjernbetjening ![]() Venligst Søren Edit= quarkir, dine krav var netop noget, som jeg lagde vægt på, da jeg købte. Telefonsvarer i en ramklods ![]() Redigeret af Breddam - 21-Januar-2008 kl. 01:09 |
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Jeg har Siemens Gigaset SL-1 og synes menuerne er noget skod - noget så ulogisk har jeg ikke oplevet før...... Men held & lykke i din jagt |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
har Siemens gigaset sl-74 Topmodel er heler ikke begejstret God fangst |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg har en B&O BeoCom 6000 (efterhånden et lidt ældre sag), men den er fantastisk. Menuen er logisk og drejehjulet er genial. Hvis jeg skulle købe en ny telefon i dag, ville jeg nok kigge en ekstra gang på den mindre og billigere BeoCom 4: |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |