|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ejler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 10-Juli-2007 kl. 19:47 |
Hej alle sammen.. Jeg har hørt at der ligger en hjemmeside på nettet hvor det skulle være muligt at se, hvordan man indstiller sit fjernsyn bedst muligt, men ved ikke hvad siden hedder? Håber der er nogle svar :)
På forhånd tak.. |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 959 |
![]() |
Jeg kan ikke huske siden, men jeg ved der en tråd herinde der omhandler emnet, det skulle være muligt at finde den, den er vel ca 15 dage gammel.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg ved ikke om det den du tænker på, men du kan jo evt. prøve denne. http://www.hdtvtest.co.uk/news/2007/04/22/samsung-le40m86bd- settings/ Mvh Kenneth Redigeret af kskruger - 11-Juli-2007 kl. 09:27 |
|
![]() |
|
Ejler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Det var den :) Jeg siger mange tak for hjælpen..
|
|
![]() |
|
dennism ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Kan indstillingerne på den side også bruget til et LE32N87BD?
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Den slags anbefaling af indstillinger bør under alle omstændigheder kun bruges som en guideline, ikke som en nøjagtig facitliste, da de helt korrekte indstillinger alligevel svinger fra apparat til apparat, så det kan ikke gå helt galt at bruge dem som udgangspunkt. At kopiere en andens kalibrerede indstillinger, er ikke en kalibrering. |
|
![]() |
|
GeneralBaldr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej alle sammen, Er der nogen steder, hvor man kan betale en proff for at kalibrerer sit tv?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja der er OTTO fra AV Precision, som står lige oven over dit indlæg.
Redigeret af Kampus - 08-Februar-2008 kl. 14:42 |
|
![]() |
|
GeneralBaldr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
OK. Tak for det, men bor Otto ikke i Jylland? jeg bor i kbh, så det er sgu lidt af en køretur
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
jeg ved at fona taastrup har en gratis kalibreringsdvd liggende som man bare kan få. de har dem vel også i andre fona butikker. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
Otto kalibrerer i hele landet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |