|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scandal ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 23-Januar-2008 kl. 13:09 |
Hej.
Jeg var så uheldig at have indbrud i julen. Bl.a. forsvandt min HTPC med Win XP MCE. Nu har jeg fået en ny HTPC, denne gang med Vista MCE. På den gamle HTPC gjorde jeg det at jeg rippede børnenes DVDer og lagde dem i et bibliotek med VIDEO_TS og AUDIO_TS bibliotekerne. XP MCE kunne så selv finde ud af at afspille dem som DVD'er - super-dejligt! Det ser ikke umiddelbart ud til at Vista MCE kan det samme - eller hvad? På Vista kan man sætte biblioteker til overvågning, men et bibliotek med AUDIO_TS og VIDEO_TS bliver ikke registreret som video. Hvis der er nogen, der har gode idéer, så kom endelig med dem! |
|
![]() |
|
scandal ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
høhø.
Da jeg havde skrevet ovenstående indlæg, fandt jeg på at søge på "Vista VIDEO_TS" i google i stedet for alle de andre ting, jeg havde forsøgt... det gav bonus. Essensen: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ Media Center\Settings\DvdSettings ændre "ShowGallery" fra "Play" til "Gallery" Så kan man under Tv & Film finde et DVD-bibliotek. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |