|
Zune 2.0 til danmark? |
Besvar |
Forfatter | ||
Stay_Bamboocha
Guld medlem Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
Emne: Zune 2.0 til danmark? Sendt: 16-December-2007 kl. 13:24 |
|
Nogle som har en ide om hvornår Zune 2.0 lander i danmark, tror sgu jeg hopper med på deres vogn frem for Apple's - synes de skuffer på nogle punkter selv om at jeg har/er glad for min iPod. Det er bare nemmere nogle gane når ALT er integreret og fra M$. Desværre..... |
||
Stay_Bamboocha
Guld medlem Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
Sendt: 25-December-2007 kl. 11:24 | |
det var mange som har kigget, slet INGEN bud på en dato på hvornår den lander i danmark og samtidig med Zune-softwaren, for den Music-marketplace understøttes KUN pt for dem i US of A
|
||
skipper
Bruger Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Sendt: 20-Januar-2008 kl. 00:28 | |
Jeg gad også godt at få fat i en zune 2, men den kommer først til europa engang i foråret. Link
Jeg har dog fundet den på amazon.co.uk, men desværre til en noget højere pris end i usa. Link Eller en engelsk ebay sælger har den til ca. 1500 kr + fragt, hvilket er ok /Skipper Redigeret af skipper - 20-Januar-2008 kl. 00:45 |
||
Stay_Bamboocha
Sendt: 27-Januar-2008 kl. 19:56 | |
hmmm........forstår simpelthen ikk hvorfor der går SÅ lang tid før vi skal ha' lov til at købe den? og okay, man kan hvis man skal ha' fingerne i den men så kommer et nyt problem - marketplace som ikk fungere for os danskere, prøvede ellers at installere Zune-software på min bærbar, fedt Interface men så skulle jeg lige købe en sang på Marketpalce og der kom så den igen kedelige nyhed, at man ikk bor i USA! |
||
skipper
Bruger Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Sendt: 29-Januar-2008 kl. 16:05 | |
Ja det er jo så et problem, men flere og flere online butikker kommer med mp3 uden drm, så kan de jo godt lægges ind på afspilleren. Alternativt kan man vel rode sig ud i brug af en amerikansk proxy server. /Skipper Redigeret af skipper - 29-Januar-2008 kl. 21:21 |
||
Pank
Ny bruger Oprettet: 31-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Sendt: 19-Februar-2008 kl. 13:44 | |
Check denne tråd. Jeg ved ikke om det hjælper.
Jeg syntes Zune ser virkelig fed ud, men hvorfor kan man kun bruge Zune software? Det er da for åndsvagt! Specielt når MS brugte relativt meget energi på at få PlayForSure igennem. . . -Rasmus |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |