|
42" Plasma "Palladine" |
Besvar |
Forfatter | |
Singa
Junior bruger Oprettet: 28-Februar-2005 Sted: Singapore Status: Offline Point: 46 |
Emne: 42" Plasma "Palladine" Sendt: 30-Marts-2005 kl. 10:35 |
Har lidt kig paa et 42" plasma fjernsyn nu og fundet et 42" plasma som, iht til butikken har panel fra LG. og koster lige under 10.000 Dkr. http://www.palladine.com/product_cat3.html
Er der nogen som gider at kigge og komme med en kommentar. Jeg har kigget paa det, billedet er rigtig godt ogsaa sammenlignet med baade Philips og JVC Det er et begraenset tilbud her i Singapore, efter det stiger prisen med 2500 Dkr..
/Jimmy |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Sendt: 30-Marts-2005 kl. 11:11 |
Det ser helt ok ud til prisen. Har du set billedet med et TV signal..... |
|
Singa
Junior bruger Oprettet: 28-Februar-2005 Sted: Singapore Status: Offline Point: 46 |
Sendt: 30-Marts-2005 kl. 11:20 |
Jeg ved intet om evt HD, De fleste TV kanaler modtages via kabeltv og satbox Billedet var ogsaa flot med digital satellit koblet til, men butikken har en uges returret saa jeg tror jeg proever, saa kan jeg levere det tilbage hvis ikke det er godt nok. Hvad boer jeg kigge efter naar jeg "tester" det? Jimmy |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Sendt: 30-Marts-2005 kl. 11:24 |
Tja prøv at se noget sport, så kan du se om det kan klare hurtige bevægelser. Tennis, fodbold eller motorløb er altid godt. Check om farven sort virkelig er sort. Ofte prøver jeg også at kikke på tekst-tv, ved nogle modeller hopper teksten op og ned. |
|
Singa
Sendt: 30-Marts-2005 kl. 11:25 |
Tak, jeg proever
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |