|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mafrol ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 27-Januar-2008 kl. 20:46 |
Hej, Jeg har købt en Buffalo LinkTheater Wireless Media Player, der kan gå på mit lokale net, for overførsel af filer fra pc (på kontoret) og til tv'et i stuen. Har så senere fundet ud af at det format som jeg optager film på i Windows Media Center (dvr-ms) ikke kan læses af Buffalo'en. Den kan modtage mange forskellige formater, men altså ikke dvr-ms. Hvad gør jeg nemmest? |
|
![]() |
|
realper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Skifter til et mediecenter software som optager i åbne formater (MPEG2), såsom SageTV (bedst), Mediaportal, BeyondTV osv. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Der findes også adskillige 3. parts programmer der kan køre i baggrunden, til at holde øje med de mapper hvor dine optagede programmer gemmes i, som så løbende konventerer dvr-ms filer til fx xvid eller mkv.
|
|
![]() |
|
Mafrol ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Tak for svar!!
Kan det virkelig ikke lade sig gøre at optage direkte i et andet format, end dvr-ms på Windows Media Center? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Mener ikke det kan lade sig gøre med MCE's egen tv del, men det kan sikkert lade sig gøre med 3. parts programmer, som kan integreres i MCE. Men jeg er ikke så skarp på MCE, jeg bruger selv Media Portal nemlig.
|
|
![]() |
|
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hvis det kan lade sig gøre, er det beskrevet på www.thegreenbutton.com
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |