|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
drlaadla ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 30-Januar-2008 kl. 13:25 |
|
Jeg har tilslutte(HDMI) min media center med philips pfl9732d i 1080P opløsning.Jeg har problemer med at see HD discovery kanal.Jeg har også prøvet at instille grafikkort til 1080i i 50 hz.Men det virker ikke. ____________________________________________ HFX Media PC Case Black/Silver Philips pfl9732d
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Er det YouSee ? Så kan det skyldes at kanalen nu er blevet kodet, fordi den skal til at sælges som en del af en ny HDTV pakke. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Nogen der ved om det er muligt at benytte de Viacces cam's i ens HTPC som også skulle have understøttelse af mpeg4?
Såfremt kunne det være lækkert at kunne modtage de nye HD kanaler i VMC, i stedet for DVBViewer osv. Noget ala: http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p273_Viaccess-N P4-MPEG2-MPEG4--HDTV----Pocket---CAM.html ? Redigeret af Langmack - 30-Januar-2008 kl. 15:01 |
||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
||
![]() |
||
drlaadla ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Ja det er yousee.Jeg kunne godt see på min gammel skærme men ikke på den nye philips pfl9732d.Det kan godt skyldes opløsning.jeg ved det ikke. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
Nej, min HTPC viser den er ikke kodet endnu (vises gratis i februar måned), men jeg kan heller ikke se den mere. Får fejlmelding fra DVBViewer: Kan ikke renderer mediefil ...., en sådan grænseflade understøttes ikke. Fik samme fejl på C+ HD da den fandtes på YouSee, skyldtes manglende H264 codec (min PC er vist også for landsom til dette) Så det ser ud til der er skiftet kodning fra MPEG2 HD til MPEG4 på DiscHD. Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan kun høre lyd enten andet.
|
||
![]() |
||
Sadanset ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Dn er også forsvundet hos migm (Vista MCE FireDTV). Er der noget om, at Yousee er ved at forberede at sende i mpeg4 format?
|
||
![]() |
||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|
Discovery kører H.264 det kan du se via kanalopsætning
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |