|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() Sendt: 27-December-2007 kl. 11:08 |
|
Nogen der ved om den kommer med danske tekster eller tale som den var da de viste den på DR?
Jeg vil meget gerne have serien, og helst med dansk tale. |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Stadig ingen der ved noget?
|
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Hej.jeg vil selv ha den,jeg fandt den med dansk undertekster http://www.moviezoo.dk/Planet-Earth-The-Complete-BBC-Series- BD_mzov2007291
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Men den er ikke til salg endnu. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Nej men du kan jo tilmelde dig en overvågning, så du får besked når sagen er kommet på lager - I did |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
har den i US versionen, med David som fortæller, det er sgu en god udgivelse
|
||
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
||
![]() |
||
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
![]() |
|
Jeg har hørt at ekstra materialet som er på DVD udgivelsen, mangler på Blueray udgivelsen. der skulle blandt andet være en film om hvordan de er blevet lavet. er det korrekt?
|
||
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
||
![]() |
||
Dongdoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() |
|
Jeg har hørt at lyden sku være mindre god, billedkvaliteten stadig super, og der sku ikke være extramateriale på Blu-Ray udgaven eller det extra som er på dvden. Men hvornår hulen kommer den på Blu-Ray dansk Redigeret af Dongdoi - 16-Marts-2008 kl. 10:30 |
||
Samsung 55" UE F7005
Panasonic 42" PX80 Sonos Connect Amp Playstation 3 Samsung Blu-ray BD-D5100 Samsung Series 5 NP535U3C 2x Scandyna minipods Incoming 17 juli. Scandyna Bassstation |
||
![]() |
||
tobiaspanum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
har også købt US versionen. Jeg synes selv lyden er udemærket. Men nogle scener er billedet ikke overbevisende og er lidt sløret, hvor det er smukt i andre scener. Og jo, der er en ekstra disk med, med ekstra materiele på. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |