Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
ghost-the-man
Guld medlem
Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
|
Emne: Klikker og knager dit Panasonic også? Sendt: 04-Februar-2008 kl. 18:26 |
Jeg nu har haft mit Panasonic TH42PX74E i en månede nu, mit Panasonic Klikker, det første klik kommer efter 15 til 20 minutter, jeg har tændt det,og den første time 4 til 8 gange, derefter går det mere over i en knirke lyd 2 til 4 gange i timen,nogle dage mere end andre dage synes det er lidt irriterende at høre på.Her i dag har jeg så ringet til Panasonic Danmark kundesupport, fortalte ham om mit problem,han sagde at det var meget normalt at det klikke den første time, når det er nyt og at den Kliklyd kom nede fra relæet ved srtømforsyningen pga. varmeudvikling og gav sig,det bryder jeg mig ikke om at relæet skal gøre,pga.varme knage lyden var også normalt, nu bliver det sjovt,som han sagde lyder det som, hvis man havde fået et ny udstødningsrør på sin bil, eller en katalysator der er varm, han spurgte også om det knagede efter jeg havde slukket, ja svarede jeg ca. 1/2 time efter, det var også normalt sagde han,jeg spurgte ham om det var noget, der ville aftage med tiden, det ville det.Jeg håber da han får ret i det,har ingen problemer med et par klik eller knagelyde en gang imellem, jeg vil gi det en månede til,ser om det aftager ellers får de det lige i hovedet igen.Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor mange der høre disse lyde på deres Panasonic,og om det måske kunne ha noget at gøre med hvad modeller det er? altså om det er PV-PX-PZ .
MVH Jan.
|
|
 |
pipper
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2074
|
Sendt: 04-Februar-2008 kl. 18:34 |
ghost-the-man skrev:
Jeg nu har haft mit Panasonic TH42PX74E i en månede nu, mit Panasonic Klikker, det første klik kommer efter 15 til 20 minutter, jeg har tændt det,og den første time 4 til 8 gange, derefter går det mere over i en knirke lyd 2 til 4 gange i timen,nogle dage mere end andre dage synes det er lidt irriterende at høre på.Her i dag har jeg så ringet til Panasonic Danmark kundesupport, fortalte ham om mit problem,han sagde at det var meget normalt at det klikke den første time, når det er nyt og at den Kliklyd kom nede fra relæet ved srtømforsyningen pga. varmeudvikling og gav sig,det bryder jeg mig ikke om at relæet skal gøre,pga.varme knage lyden var også normalt, nu bliver det sjovt,som han sagde lyder det som, hvis man havde fået et ny udstødningsrør på sin bil, eller en katalysator der er varm, han spurgte også om det knagede efter jeg havde slukket, ja svarede jeg ca. 1/2 time efter, det var også normalt sagde han,jeg spurgte ham om det var noget, der ville aftage med tiden, det ville det.Jeg håber da han får ret i det,har ingen problemer med et par klik eller knagelyde en gang imellem, jeg vil gi det en månede til,ser om det aftager ellers får de det lige i hovedet igen.Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor mange der høre disse lyde på deres Panasonic,og om det måske kunne ha noget at gøre med hvad modeller det er? altså om det er PV-PX-PZ .
MVH Jan. |
Hej Jan. Jeg har et 37" px70. Jeg oplever ikke nogle klikke lyde på mit. mvh
|
 |
Susperia
Guld medlem
Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
|
Sendt: 04-Februar-2008 kl. 18:42 |
Jeg har 50px70, Og det siger et enkelt klik efter det er slukket, men kan ikke huske hvor lang tid efter det kommer. Det er til rep lige pt, Så kan ikke lige tjekke om det også er efter de 15min
Men det har aldrig sagt mere end det enkelte klik, Så synes det lyder underligt at dit kommer med flere.
|
 |
minusop
Guld medlem
Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
|
Sendt: 04-Februar-2008 kl. 18:48 |
Mit 42px70 klikker kun ca. 10-15 min efter at jeg slukker det.
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
 |
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6286
|
Sendt: 04-Februar-2008 kl. 18:49 |
Hej , mit 37PX70 siger klik lige når det bliver tændt og 30sec efter det bliver slukket , helt alm relæ klik...Det knirker kun når have døren bliver helt åbnet ved udluftning og der sker et pludseligt temperatur fald i stuen...
MVH
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
 |
van the man
Super bruger
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 309
|
Sendt: 04-Februar-2008 kl. 18:56 |
mit er kun 3 dage gammelt og ind til videre har jeg ikke hørt nogen kliklyde, men noget som undre mig lidt er at alle de andre px70 jeg har oplevet samt mit eget gamle pv60 kom med de der relæ-klik-lyde når man tænder det .hvor mit nye intet siger når jeg tænder for det, nærmest som om de har fjernet den dims som kom med tænd\sluk lyden.
Redigeret af van the man - 04-Februar-2008 kl. 18:56
|
panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital.
rotel ra 985 bx.
marantz cd 63 ki signature.
Sony RDR-HX750B
avance dana
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 04-Februar-2008 kl. 19:45 |
Lyder til at _klikkelydene_ er skævt fordelt. Ingen tvivl om at det er unormalt, det som trådstarter oplever. Når jeg tænder på knappen kommer der TO klik. Når jeg derefter tænder på remoten kommer der TO klik. Når der igen slukkes på remoten 0 klik. Og slukning på tvet 0 klik. Alle klik kommer samtidig med handling. Ud over det er der ikke et eneste klikken.
|
 |
Baron
Super bruger
Oprettet: 27-August-2007
Point: 284
|
Sendt: 04-Februar-2008 kl. 19:54 |
mit PZ70 siger ingenting
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 04-Februar-2008 kl. 20:02 |
min panasonic klikker også, og de kan deles op i 2 typer klik... relæklik i forbindelse med tænd og sluk (ca. 1 min efter sluk) samt ved automatisk opdatering hvis det er slået til.
Også klik hvor selve skærmen (glasset eller plasten) giver sig efter det har været tændt i et stykke tid.. den kan også godt komme med lidt lyde efter skærmen er slukket men det er typisk mest når den er tændt at kabinettet snakker med... ikke fordi det er så voldsomt men den gør det.
|
Mvh
René
|
 |
ghost-the-man
Guld medlem
|
Sendt: 04-Februar-2008 kl. 21:07 |
Tak for tilbagemeldingen,skævt fordelt ja det må jeg nok sige,jeg må ha fået nogen af jeres kliklyde , jeg kan ikke forstå at Panasonic mener det er okay,at det godt må komme med diverse lyde , når de fleste af produktionen ikke har det problem, jeg kan ikke se andet end at der må være en fejl i det
MVH Jan
|
|
 |
ghost-the-man
Guld medlem
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 15:11 |
Har i dag så ringet til Panasonic Danmark kundesupport igen, fortalte ham at jeg havde lagt en tråd ud på et forum,om nogen har det samme problem som mig,de svar jeg havde fået tilbage var,at de havde ikke de samme problemer i den grad på deres Panasonic som jeg har,fik at vide at det skulle til service ,og det var noget med nogen metalplader,der ramte hinanden eller gav sig,så kundesupport er ikke helt enig om, at det må klikke eller ikke må .Er godt nok spændt på hvor lang tid det tager.
MVH Jan
|
|
 |
Susperia
Guld medlem
Oprettet: 27-Marts-2007
Point: 708
|
Sendt: 05-Februar-2008 kl. 15:30 |
ghost-the-man skrev:
Har i dag så ringet til Panasonic Danmark kundesupport igen, fortalte ham at jeg havde lagt en tråd ud på et forum,om nogen har det samme problem som mig,de svar jeg havde fået tilbage var,at de havde ikke de samme problemer i den grad på deres Panasonic som jeg har,fik at vide at det skulle til service ,og det var noget med nogen metalplader,der ramte hinanden eller gav sig,så kundesupport er ikke helt enig om, at det må klikke eller ikke må .Er godt nok spændt på hvor lang tid det tager.
MVH Jan
|
Ja det aldrig sjovt, Mit har været til rep siden den 14/1.
Og jeg ringede i fredags, Og der havde de ikke fået det nye panel som skal i.
Så du skal nok regne med et godt stykke tid, Jeg regner ikke selv med at se mit foreløbig.
|
 |