|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() Sendt: 25-Juli-2007 kl. 09:08 |
Spændene ser det da ud
![]() http://gizmodo.com/gadgets/denon-line-show-2007/denon-introd uces-2000-dvd+3800bdci-blu+ray-player-281915.php |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Ja spændende, prøver lige at sætte et link ind som funker http://gizmodo.com/gadgets/blu_ray/denon-introduces-2000-dvd +3800bdci-blu+ray-player-281915.php
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Blade ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Spændende... Det har jeg ventet på i lang tid...
Trist at de ikke har sat prisen på den billige af modellerne... Og vel også lidt trist at den ikke kan spille begge formater. Men når man tænker på Denons tidligere udmeldinger, så må de jo mene at Bluray har vundet kampen.
Glæder mig til Denon præsenterer en maskine i omegnen af 5.000 så springer jeg nok på vognen.
Jacob
|
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Så blev det som forventet Blu-ray som trak det længste strå med Denon. En dyr svend, men tilgengæld kan jeg droppe planen om ny receiver eftersom denne dekoder alle nye formater og overfører via 7.1 PCM.
Uhhh en modbydelig lækker sag ![]() ![]() |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
Arg - havde lige besluttet mig for at købe en Toshiba XE1 på fredag når der gik løn ind. Men igen 2000$ er lidt mere end jeg vil give for en afspiller... Nogen der ved om den bliver god til almindelige DVD'er ? |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Tror ikke der er skrevet noget om det endnu, men jeg tror den bliver ret god til alm. dvd'er. Denon har vel brugt noget af teknologien fra deres dyre dvdafspillere, og der er sq ikke så ringe
|
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Jeg har haft en 3910'er, som var super til DVD'ere. 3930'eren har den samme HQV Realta chip som den nye Denon Blu-ray og den er en af de bedste i verden til DVD'ere ifølge test og benchmark. Så forvent samme ydelse på dvd'ere som 3930'eren.
Bonus er Denon-Link kabel til lyd. Jeg brugte det på 3910'eren og lyden var klart bedre end via HDMI! HÅBER da denon-link også er med her og forhåbentlig også DVD-Audio og SACD understøttelse. Redigeret af Swearengen - 25-Juli-2007 kl. 11:35 |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Kan denon-link overfører de nye lydformater til en denon reciever med denon-link? Og er det bedre end at benytte hdmi stik?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
SosFarum - du finder næppe en High Definition afspiller der er bedre end Toshiba HD EX1 til afspilning af SD DVD. Og HD DVD har bestemt ikke tabt "krigen". Der udsendes HD DVD´er som aldrig før. Desuden er begge lejre begyndt på at udgive både Blu-Ray og HD DVD af deres produktioner
![]() Redigeret af Hother - 25-Juli-2007 kl. 11:48 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal ikke videnskabeligt kunne lægge hovedet på blokken. Min egen opfattelse af lyden via Denon link fremfor HDMI, var med 3910'eren ikke kun lidt, men en del bedre. Jeg prøvede kun med HDMI ellers, men det var ikke godt nok. Jeg havde haft problemer med det HDMI kabel til billedet tidligere, så måske det kunne indvirke også på lyden?!?!? Om der er Denon Link på den afspiller og om man kan føre de nye lydformater videre over den, ved jeg ikke. Men jeg vil tro det, eftersom Denon Link er sikker til overførelse af bl.a. SACD. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er værd at bemærke, at Denon IKKE har afskrevet HD-DVD, men holder muligheden åben for afspillere i dette format senere.
|
|
![]() |
|
Blade ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
HM hvor ser du det henne? Men meget spændende hvis det passer. Mvh Jacob Bardino |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |