|
tv i stykker |
Besvar |
Forfatter | |
djangs
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Emne: tv i stykker Sendt: 06-Februar-2008 kl. 20:32 |
ja så gik mit hitachi endnu engang i stykker, det viser sig at være tuner delen.kan ikke sende atennesignal rent. det har så været til rep siden 3 januar,så mit spørgsmål er findes der ikke en regel der fortæller hvor lang tid det må tage at lave evt et link til noget. det skal lige siges at det er 3 gang det er til rep, så har sammenlagt været til rep over 3 mdr.
|
|
|
|
doit
Guld medlem Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
Sendt: 06-Februar-2008 kl. 20:35 |
hvis det 3. gang kan du få et helt nyt eller pengene retur.
|
|
Sonylcd
Junior bruger Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Sendt: 06-Februar-2008 kl. 20:44 |
hvad er det for en fejl
|
|
sony
|
|
thandsen
Ny bruger Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 06-Februar-2008 kl. 21:12 |
det kommer helt an på fejlen Hvis det er 3. gang med SAMME fejl..og det skal være samme fejl, så ja.. har du ret til en ny eller penge retur..
men teknikerne som laver finder nok noget andet der skal skiftes ud, så dette ikke lykkedes for dig!
|
|
thandsen was here...!
|
|
djangs
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Sendt: 06-Februar-2008 kl. 21:28 |
1 første gang var det strømforsyningen der havde en meget høj hyletone. anden gang kom den så ind igen med den samme hyletone og der skrev de så at de havde skiftet en eller anden dims, men at den ikke overskred de decibel der åbenbart må være.jeg havde så sat et stykke tape på mellem tv og bagbeklædning og det var der sørme stadigvæk så de må være dygttige til at skifte noget i fjernsynet uden at fjerne bagbeklædningen. og nu er det så selve antenne stikket på fjernsynet der er en løs forbindelse i, hvilket så gør at den ikke modtager signalet uden sne på. så gud hvor er jeg træt af hitachi, samt det at havde købt en forsikring på 5 å der ikke det mindste, samt det at skulle undvære sit tv i måndesvis |
|
|
|
hestee
Ny bruger Oprettet: 02-Februar-2008 Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 07-Februar-2008 kl. 20:13 |
forbrug.dk har en masse gode fortolkninger af købeloven, nok det tætteste man kommer på en facit liste. Til dit problem er der denne side http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/36/ Købeloven er skruet sådan sammen at der ikke er en facit liste, men mange forskellige måder at fortolke den på, det bedste man kan gøre, er at kigge på tidligere afgørelser og dømme ud fra det. Det med de 3 reparations forsøg med samme fejl, er netop noget man har sat ud fra tidligere afgørelser, og ikke noget der står i købeloven.. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |