|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 26-Januar-2008 kl. 20:06 |
Foto af værket, 140" skærm, 45m2 biostue, dog kke færdig endnu, mangler møbler som kommer om 3ugers tid. Kanten er af sort stof, som er beklædet på en trærammer som giver et færdig flot look. 3½ 120cm gipsplader er skruet på rammen. I bunden "bag stoffet" er der højtaler, som er gemt. Jamo 707i som ligger ned. Fler fotos følger når det er helt færdig... Redigeret af RigoRigo - 27-Januar-2008 kl. 09:16 |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Hold da fast hvor er det sejt!!! 45 m2, det er næsten halvdelen af mit hus (hvori vi bor 5 personer Jeg håber, at du/I må få mange hyggelige stunder i jeres 'Bio'. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7183 |
![]() |
lækkert kæmpe lærred Kom med lidt mere info ang bygge fasen og udstyret i bio'en Hans |
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
takker :-)
plantegning som det kommer ca. til at se ud med møbler...
Redigeret af RigoRigo - 27-Januar-2008 kl. 10:30 |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Giver det ikke problemer med akustikken, sådan som rummets form er?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Nej det følger jeg ikke, det er jo 45m2 så det er større end man lige tror. Og jeg har fået sådan et 4-5cm. tyk rya tæppe på (skal være lidt 70er look), som dæmper echo lyden MEGET, når vi snakker mange der inde lyder det behaglige og rolige lyden,. Ved film eller spil lyder det kanon, det er ihverfald det bedste rum jeg har haft "lyd" i... Redigeret af RigoRigo - 27-Januar-2008 kl. 10:57 |
|
streetwear |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Spændende projekt du har startet der..... Hvis den tegning passer nogenlunde i størrelsesforhold må det da være en kæmpe sofa at ligge og flyde ud i...... Hvad er afstanden fra sofaen til lærredet? Held og lykke med fortsættelsen...... |
|
Ning
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej 2 firkant til hver 1meter, ja tegning passer 100%, det er tegnet med et møbelprogram, med de rigtig købemøbler med færdig tegninger. Skærmen er dog blevet større end på tegningen, og er 30-40cm længer tilbage.... Det eneste jeg ikke kan finde, er et spænde udstyr skab, i enten noget 70er look, eller spænde udformning (space look) Forslag modtaget med kyshånd her :-) Det skal stå derover hvor den sorte kasse er. i enten højskab eller alm. skab. Og skal være med låge eller Jalousis så man ikke ser alt det blandet udstyrs mærker jeg har, det er ikke kønt syndes jeg... Redigeret af RigoRigo - 27-Januar-2008 kl. 13:30 |
|
streetwear |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
WOW hvor er det bare en fed hjemmebio du er ved at lave , glæder mig til at se flere billeder senere MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Fedt projekt, rart du forsøger at gennemtænke det inden du bare kaster dig ud i det.
Det bliver spændende at følge ![]() Du er velkommen til at ringe hvis du mangler lidt gode råd til kabel føring mm. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
takker :-)
højtaler kabler er lagt :-) de ligger under gulvtæppet ude i kanten, der er købt flade kabler så de ligger fladt med gafatape på betongulvet (2,5kvardrat), så kan de ikke mærkes i det tykke rya tæppe. HDMI har jeg købt en 5meter af top kvalitet. Det lidt træls at ´projekter kun har 1indgang :-(
Redigeret af RigoRigo - 27-Januar-2008 kl. 23:00 |
|
streetwear |
|
![]() |
|
Jacob_Westh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej. Hvis du skal have udstyret stående i noget 70'er agtigt så skal det vel være i træ-ølkasser. Evt med et lille forhæng på hver kasse! Mvh Jacob Westh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |