|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
![]() Sendt: 10-Februar-2008 kl. 20:28 |
Jeg har netop anskaffet en PS3 og må have gjort noget helt forkert i mit set-up, for jeg har store problemer med billedkvaliteten. Problemet er, at der er en skygge på billedet, så det faktisk er der to gange. Det fremgår fx. meget tydeligt, når jeg går ind i online-butikken. Alle tekster har en skyggetekst lidt til venstre for dem. Det er dog hele billedet, der har den defekt, og det er også tilfældet, hvis jeg ser blu-ray film eller spiller spil. Jeg har både haft maskinen sat til via HDMI-indgangen på min Yamaha RX-V1800 og direkte til TV'et, ligesom jeg har skiftet kablet, men intet hjælper. De andre HDMI-indgange på Yamaha'en (DVD-afspiller og HDD-recorder) fungerer upåklageligt. Jeg har også prøvet at skifte mellem 720P og 1080i, men det har heller ingen effekt. Nogen der har idéer? /BE |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Hvad tv har du ?
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
ved ikke helt hvad der sker hvis ps3'en outputter 1080p hvis udstyret ikke kan klare det, kan det ske at være det?
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
QuaZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Nej så burde TVet bare afvise signalet medmindre det er 1080p kompatibelt så vil TVet selv nedskallere billedet. |
|
Billed: Sony 46D3000
Afsp: Sony PlayStation 3 Kameraer: Sony DSC-W200, Sony Alpha 100 D-SLR, Sony HDR-SR5 Computer: MacBook 2nd gen. |
|
![]() |
|
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
![]() |
Tak for svarene. Mit TV er et to år gammelt 50" Sony 3LCD bagprojektion, som fungerer upåklageligt. Jeg har ikke indstillet PS3'eren til at sende 1080P ud. /BE |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Tja, prøv at tilslut den et andet tv hvis du har mulighed for det.
|
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
vil da også klart tro at det er TV´et, selvom det virker upåklageligt stadig. alle de ps3´ere jeg har været igennem har jeg aldrig set det problem. alle har stået knivskarpt med HDMI
|
|
![]() |
|
![]() |
Jep, det var TV'et. Fandt løsningen her: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=384717&p age=8 Internettet er en fantastisk ting. Tanken om at kontakte Sony Danmark med et problem på et TV købt i Tyskland var uudholdelig. Glad igen /BE |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
du kunne ikke bruge den fix der var på siden??? så være fri for support helvede? "Ok, firstly, disclaimer. |
|
![]() |
|
![]() |
Fandt først løsningen efter jeg havde postet denne tråd, men naturligvis benyttede jeg den da. Worked like a charm. /BE |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |