|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 14-Februar-2008 kl. 21:43 |
|
Godt med endnu mere konkurrence og dermed pris NED. I modsætning til hvad nogle tror, så er Blu-ray ikke et monopol ligesom DVD heller ikke var det.
Sigmatek has announced their first Blu-ray product: a standalone Blu-ray Disc player, the SBR-1000. The player will retail for under 250€ making it by far the cheapest player on the European market. The player will support 1080p24 and 1080p60 output via a HDMI v1.3 connection, as well as being able to decode Dolby Digital Plus and Dolby TrueHD.
http://www.presence-pc.com/actualite/Sigmatek-SBR-1000-27803 / Redigeret af Iron Man - 14-Februar-2008 kl. 21:44 |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Er det en Profil 1.0, 1.1 eller 2.0, har ikke fundet nogen oplysninger om dette ?
Men tilsyneladende ingen dekodning af dts HD master ? |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Mit bud er:
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Et godt bud, men kunne de ikke bare lave en der både var billig og havde det hele ![]() |
||
![]() |
||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
|
Må indrømme at jeg er ret våde bag ørene når det kommer til Blu-ray og profiler og jeg skal gi' dig.
Hvilken indflydelse har det hvis man bare har et 42" PV70 og gerne vil smide en nogenlunde blu-ray afspiller på dyret men afspilleren kun har profil 1.0? Regner ikke med at slutte den til andet end min alm. Sony DD og DTS forstærker. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
|
Dit bud er så forkert, for man må ikke længere lancere profil 1.0 afspillere. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
|
Profil 1.0 var den første udgave af afspillerne, og den kan afspille filmene samt udnytte eventuelle BD-J features på discen. Profil 1.1 er den nye grundstandard, og den tilbyder PiP funktioner, så man f.eks. i stedet for de velkendte kommentarlydspor nu kan se folkene der taler i et lille vindue i hjørnet af skærmen. Alle nye afspillere skal være profil 1.1 afspillere. Profil 2.0 er 100% valgfri for producenterne, og den tilføjer netadgang, så man bl.a. kan tilgå en hjemmeside baseret på den pågældende film og f.eks. downloade ringetoner til mobilen og andre ting. Dog kan du altid være sikker på at alle tre typer afspillere kan afspille alle film, men en profil 1.0 afspiller vil bare ikke kunne udnytte 1.1 eller 2.0 ekstrafunktioner. Du vil faktisk slet ikke kunne se at de er der. |
||
![]() |
||
![]() |
|
God melding, det havde jeg glemt i farten. Jeg har dog ikke kunne finde noget om Bonus View nogen steder, men det må næsten være en 1.1............ 2.0 tror jeg ikke på. Redigeret af Iron Man - 15-Februar-2008 kl. 09:35 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det tror jeg heller ikke på.
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Det er jo også fint for dem som er ligeglade med web enabled features og sådan
![]() Det er godt at se at billigere afspillere er på vej Mon den rammer det europæiske marked ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den er angivelig til det europæiske marked, nok primært France... En afspiller med retail under 250 euro skal nok presse nogle af de større producenter lidt. Redigeret af Iron Man - 15-Februar-2008 kl. 09:51 |
||
![]() |
||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
|
Tak for den uddybning ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |