|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() Sendt: 15-Februar-2008 kl. 09:47 |
Hej Er en helt newbie i dvbviewer verdenen. Har lige installeret den nyeste version og downloaded plugins til mce remote. Det gav 2 muligheder under input, mce2005 og mceir. Lige meget hvilken en jeg vælger, virker det ikke. Hvis jeg kigger under input udvidelser, kan jeg vælge min mce2005 remote, men det ændrer ikke på noget under input ??? Hvad gør jeg galt ? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
http://www.dvbviewer.com/en/index.php?page=manual&chapte r=g&sub=g6 I inputlisten skal remotens koder sammen med tastatur koder findes... Det er MCE2005, der skal anvendes sammen med standard driver til MCE-remoten. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Ahh.. ok :)
|
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
måske er dette nyttigt: |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
I den tråd du linker til... Den windows-service ehtray, der kører og som kan starte MCE, har jeg forgæves ledt efter en mulighed for, at kunne rette til noget andet og f.eks. starte DVBviewer i stedet, men kan ikke finde noget... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Desværre, har ingen løsning.
|
|
![]() |
|
Cronqvist ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Nogen der kan fortælle mig hvor man kan downloade MCE Remote plugin til DVB Viewer?
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Den ligger samme sted som du henter DVBviewer kan ikke huske det i hoved, men der er en lang liste af add on programmer, og der ligger det som et af dem.. |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Hvis du skal starte din dvbviewer med den grønne knap på mce fjernbetjening skal du søge efter mptray, kan ikke huske hvor jeg fandt den, men det virker fint. Mener det er en afleder af mediaportal mptray.
måske var det her Redigeret af Benu - 11-Oktober-2008 kl. 09:35 |
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |