|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 17-Februar-2008 kl. 00:58 |
Da vi efterhånden er mange her der bruger DVBviewer villle det måske være rart med en separat "afdeling" til det. Hvad synes i andre? Skal det fortsat være under Microsoft Media Center, MCE og HTPC.
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Enig
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Vi har det allerede på tegnebordet. Mere vil jeg ikke sige/love omkring det lige nu, da det involver flere andre ting, som endnu ikke helt er på plads.
|
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Lyder fint. Man kunne måske også (lidt mere generelt) foreslå en HOWTO afdeling i hvert underforum. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg lover, der skal nok komme en løsning så alle de her emner kan blive lidt bedre opdelt.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
I har ikke overvejet at spørge os brugere om der var nogle ting som vi rigtig godt kunne tænke os?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Lidt off topic, men findes der en anmeldelse af DVBviewer et sted? Gerne med nogle flere (og bedre) screenshots end de officielle. Findes der skins der ligner MCE2005 f.eks?
EDIT: fandt denne: http://www.digitalt.tv/artikel.aspx?ArticleID=66 Redigeret af NikolajC - 20-Februar-2008 kl. 18:05 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Dette skin har det samme blå look som MCE:
http://www.dvbviewer.info/forum/index.php?s=b20ace4d75c8c0cf f76617019b7f542a&showtopic=9420&start=0&p=71489& amp; amp;#entry71489 Redigeret af avh - 20-Februar-2008 kl. 18:19 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Tak. Skulle der være screenshots der eller misser jeg noget? Har i øvrigt prøvet en cracket version (jaja jeg ved, men de har sgu ingen rigtig demo...).
Kan ikke umiddelbart se hvordan man får den til at ligne HTPC software? Ligner en ret simpel mediaplayer så jeg må gøre noget galt.. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Den artikel du linker til viser brugerinterfacet til DVBviewer. 1) almindelig desktop til mus/tastatur. Alle funktioner. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok tak - så man skal købe programmet for at se de forskellige muligheder. Tja det koster jo ikke alverden men alligevel.
|
|
![]() |
|
![]() |
DVBViewer er som en Hummer. Det kan det hele, men du må leve med den hårde afjedring, og betjeningen er ikka altid nem. Prisen er dog ovekommelig: 15 euro=kr. 113,76 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |