|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mafrol ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 27-Januar-2008 kl. 20:53 |
Hej,
Jeg er ny bruger af Windows Vista, og har fundet ud af, at der er problemer med at sende beskeder i Microsoft Outlook via exchange server. Jeg kan ganske enkelt ikke komme ned i skrivefeltet Nogen erfaringer?? |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Jeg forstår ikke helt hvad problemet er, Jeg har Vista og Outlook 2007 der kører uden problemer. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
kan du præcisere hvad "skrivefeltet" er, og hvordan du forsøger at skrive din email? og hvilken outlook version? kører du i online mode, eller kører du POP3?
|
|
![]() |
|
Mafrol ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej,
Tak for det hurtige svar!! Hvis ellers jeg kunne forklare mig ordentligt... Det er selvfølgelig gennem internet explorer, at jeg går på exchange serveren. Og da hedder det faktisk Microsoft Outlook Web access. Tidligere har der aldrig været problemer hermed, men jeg har hørt fra andre, at de også har problemer. Når jeg åbner en mail, og trykker svar, har jeg ikke mulighed for at skrive nede i besked feltet i bunden, der vises kun et rødt kryds. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Du skal under indstillinger og "security" ->trusted sites, vælge at den website som kører exchange er en sikker side at besøge, så får du adgang til ActiveX og andre funktioner som Webaccess er afhængig af. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej,
Tak for dit tips! Jeg har forsøgt det samt 35 andre muligheder, men det vil ikke lykkes. Det er muligt, at det bare ikke kan lade sig gøre??
|
|
![]() |
|
Praem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Hej.. Jeg har præcis samme problem.. Skriv endelig hvis du finder en løsning.. |
|
![]() |
|
kæfert ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2006 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Jeg har hørt noget om, at der er generelle problemer med Vista, og at exchange serveren skal opdateres før det virker.
Har du prøvet med en anden browser så som Firefox? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, det er endnu ikke lykkedes at løse problemet. Jeg vil prøve med en anden browser.
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm, kom i tanke om en mulighed..
|
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
måske det er et certifikat problem, har selv haft samme problem.
|
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej med jer, Så er problemet løst!!
Jeg har installeret Firefox fra Mozilla, og den kører bare som den skal.
Tusind tak for alle bidragene! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |