|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 21-Februar-2008 kl. 09:41 |
|
All six major Hollywood studios are now in the Blu-ray Disc camp, a day after Toshiba has pulled the plug on HD DVD and Blu-ray became effectively the only next-gen game in town. http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/news/e3i c60f3f2e7077b9b8dc969933f25fc601 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
fy. du må ikke vidergive alle disse nyheder, der er nogen som bliver sure.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
Take it easy, flemming! Den her er da helt relevant! Jeg er da ikke sur, jeg morer mig bare over "din" tråd! |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
hvad fanden var ikke relavant over at hd dvd afspillere bliver solgt, til ophørspriser? og jeg prøver i min tråd også bare, bla at videregive nyheder jeg er faldet over. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Det eneste vi mangler er nogle dato'er.... Forhåbentligt snart |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |