|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() Sendt: 21-Februar-2008 kl. 14:21 |
Hej Her er lidt nyt (måske), fra mærket stealth. Jeg har aldrig hørt om det. Men det går i alt sin enkelthed ud på at højtalerne bygges ind i væggen. Firmaet bag oplyser endvidere at man kan male eller tapetsere direkte på højtalerne... -Vel at mærke uden det går ud over lydkvaliteten!! |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Jeg tvivler!
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Der bliver nok ikke mere WAF en den løsning. Men tror nu hellere jeg ville lave en fast aftale med Inter Flora og så få nogle rigtige højtalere |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
Heheh det kan simpethen ikke virker in real life - det tror jeg ikke på, lyden kan ikke undgå at blive mudret! Jeg har selv valgt alm. in-wall højttalere (Monitor Audio Silver RS) og de gør det fint. Man kan selvfølgelig godt se "se dem" i væggen - men har kun fået positiv respons fra dem der har set resultatet kontra alm. højtalere der står eller hænger på væggen. Efter min mening vil det mest optimale mht. WAF helt sikkert være nogle af de modeller fra KEF der bygges ind i loftet (in-ceiling) og automatisk kører i position når de får et signal: http://www.avland.co.uk/kef/ci380qt/ci380qt.htm http://www.kef.com/products/ciseries/ci200qt.asp Klart det mest stilede højtalere valg jeg er faldt over so-far. Hvis du vil gå all-in. Kan du kombinere dem med en in-wall subwoofer eller to fra Velodyne: http://www.audioholics.com/news/trade-show-coverage/2005-ced ia-expo/velodyne-in-wall-subwoofer http://www.vanns.com/shop/servlet/item/details/549999102 Så fåes det vist ikke meget mere diskret |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
er det kun mig der syns at stealh har fundet den ultimativt nemmeste måde at lave marketing for deres produkter? "vores produkter er usynlige så vi har ingen billeder af dem (Doh)" og "her ser du en tapeseret væg, med 4 indbyggede højttalere... smart ikk?" |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Jeg tror heller ikke på det.
@oo27 jeg ser gerne et billed af din stue/opsætning. |
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Lykkedes mig faktsik at finde et billede på deres hjemmeside da jeg hentede produkt kataloget... Det var godt nok kun bagsiden af en lofts montérbar højtaler.. Mhs til deres "usynlige" in-wall enheder begynder jeg at tro at man kun får monterings vejledningen med og så skal man bruge sin fantasi når man installerer dem. Eller også skal man bare hænge tegningen op på væggen og lade som om der kommer lyd Velodyne systemet som oo27 linker til har tilgengæld rigtig god lyd. |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
Skal se om jeg kan få taget et par billeder og få smidt op |
|
![]() |
|
![]() |
Ja gør det - og husk at holde et stykke tapet op foran så vi er sikker på vi ikke kan se noget |
|
![]() |
|
![]() |
Hahaha hvis ikke det var fordi jeg var doven kunne jeg da lige male dem med op til 4 gange usynligt maling Ligger nogle lidt ældre pics her: http://picasaweb.google.dk/rosterbye Håber link virker, er ikke helt gode venner med det picasa i forbindelse med links. |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Flot setup........kan du fortælle noget mere om lyden?
Hvor er subben gemt? Du skal bare have et større billed.....evt. en projektor der gemmes væk når man ikke ser film. |
|
![]() |
|
![]() |
Damn.. det ser sgu godt ud.. Lækker hus i øvrigt. Tror jeg vil lade være med at vise billederne til hende her hjemme for så skal jeg bare til at arbejde
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |