|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JH4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 22-Februar-2008 kl. 09:26 |
|
Hejsa, Sidder lige i skrivende stund og venter på posten skal levere et TMC coax kabel til anlægget. Har læst riddy meget godt om dette produkt - i øvrigt meget sjovt at se firmaet hjemmeside http://www.the-music-cable.com/. Siden bekræfter nemlig at det er produktet og ikke reklamerne man går op i... Nå, men Supra (http://www.jenving.se/) er jo også ret kendt for at skulle levere god lyd, så spørgsmålet til jer er om jeg bare har købt for dyrt uden kvaliteten er med? Håber I kan hjælpe, for modsat kunne jeg jo returnere og begynde at samle supra kabler i stedet.... Link til hjemmebio: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21273& PN=5 Tak for jeres hjælp. JH4200 |
||
![]() |
||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Det er nok begrænset hvor stor forskel der er på coax kabler men det er der nok delte meninger om. Jeg selv køre med en godt dobblet skærmet og et par RCA stik som så gode ud, jeg kan ikke høre forskel fra mit gamle Supra. Jeg har også kikket lidt på TMC for de ser jo godt ud. Hvor bestilte det fra? |
||
![]() |
||
JH4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Hej Perls, Jeg har nu installeret kablet (købt hos AV-connection.dk) og må sige at der er KLAR forskel ifh til mit tidl. Qlink kabel....selv konen siger at der er bedre/klar lyd. Så nu er jeg gået på jagt efter de andre produkter fra tmc.
/JH4200 |
||
![]() |
||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Jamen så må jeg have fat på et, prisen er jo heldigvis til at overkomme og det kan jo være de matcher min kommende Onkyo 905
![]() Redigeret af Perls - 22-Februar-2008 kl. 18:27 |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Blev pludselig i tvivl, er det til digitalt eller analogt signal i taler om ??
Hvilken længde taler i om. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er ihvertfald tilstrækkelig til mit Denon anlæg.... Lad mig høre din vurdering når det er installeret |
||
![]() |
||
![]() |
|
Digitalt |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Den her type tråd har kørt før. Det er digitalt ergo er der ikke lydforskel så længe der er hul igennem, kan ellers høres ved udfald i lyden. Det samme gælder hdmi kabler med hensyn til billedkvalitet, ved lange længder af hdmi kan der opstå jitter på lyddelen, da lydsignalet bliver lagt ind digitalt sammen med billedsignalet. Kan hænde på dårlig kvalitet af stik eller kabel over ca 8-10 meter. Så jeres forbedring af lyden må skyldes WOW effekten af at have et lækkert kabel mellem hænderne. Jeres mp3 filer lyder jo ikke bedre om i hører den samme fil fra harddisk, usb nøgle eller cd. Nu er det jo ikke svinedyre kabler der er tale om her, altså over 500,- Redigeret af SVP03 - 22-Februar-2008 kl. 19:35 |
||
SVP03
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |