|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dennism ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Status: Offline Point: 234 |
![]() Sendt: 19-Februar-2008 kl. 19:21 |
Jeg skal gerne bruge et vægophæng til et Samsung 23LE71B. Da den skal hænge på en væg foran et skab, skal sættes på vægen til højre for fjernsynet. Håber det er til at forstå?
Kan man få et vægophæng der kan klare det? |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
fatter minus
![]() |
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Jeg var også kun med til at du skal bruge et væg ophæng Hvis du har en væg foran et skab.... øøøøh hvordan kommer du så ind i skabet *LOL* Tror du bliver nødt til at forlare det på en anden måde. For det giver slet ikke mening med mindre måske man ser der. Smid et billede på, så kan det være vi kan se meningen. |
|
![]() |
|
dennism ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Det er i dette rum:
http://demaweb.dk/tv.jpg Er det muligt at få et ophæng som kan sidde på vægen til højre, mens skærmen skal pege i samme retning som skabet? Håber det var nemmere at forstå nu? :) |
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
He he nu tror jeg sandelig jeg så lyset... Ja sådan et vægophæng kan du godt få.. Jeg bruger faktisk selv et til mit samsung 32" i soveværelset. Det er et vinkel beslag fra Amitech forstået sådan at du kan have det inde mod vægge når du ikke bruger det og så trække det ud i den vinkel du skal bruge når du ser TV. Jeg har kombineret 2 beslag. De modeller jeg har brugt er godt nok til 26-32" Men er ret sikker på de samme fås til mindre modeller. Priserne på deres side er mere villedende en vejledende. Og kan fåes noget billigere hos deres forhandlere. Men der findes også andre alternativer der kan løse dit problem. Tjek bl.a. vogels hjemmside. http://vogels.com/pages/consumer/products/details.aspx?class ification=80&subclassification=31&id=43 Håber det gav dig et par idéer Redigeret af Balduric - 23-Februar-2008 kl. 13:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |