|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Viftrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 15-Februar-2008 kl. 12:35 |
Hej Jeg overvejer at skifte fra Vista Media Center til SageTV, da jeg er træt at Media Centers begræsninger og langsommelige udvikling. Jeg har før prøvet SageTV, men synes ikke at EPG delen var specielt brugervenlig. Er der nogen herinde der har fået EPG til at fungere tilfredsstillende med den nyeste version af SageTV og eventuelt har skrevet en vejledning Takker
|
|
![]() |
|
tbukdahl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Viftrup Det er ret simpelt at få EPG'en til at virke i Sagetv. Først henter du, hvis du ikke allerede har den, XMLTV og derefter noget som hedder XMLTV Importer på nedenstående adresse http://www.lmgestion.net/@en-us/4/22/54/article.asp Installer / udpak begge, og hent en EPG ned. Har du nogle problemer med ovenstående, så PM mig, så finder jeg en guide frem til dig |
|
Vista MCE er nice.... når EPG virker :-(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |