|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() Sendt: 24-Februar-2008 kl. 17:56 |
|
I emnet "PX80 - kanon pris i Sverige" er der startet en liste hvor interesserede købere kan melde sig til. Ideén er at få forhandlet os frem til en super pris. God Pris antyede at man kunne forhandle sig frem til "en god pris" ved at sende en mail. Men jo flere potentielle købere, jo bedre må prisen blive Så er man interesseret så meld jer til. Lige nu er vi fire på listen.
Venlig hilsen Slettegaard. |
||
![]() |
||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
|
1 stk. px80 her. Men tråden skal vel være i "Fælleskøbs-tråden". |
||
![]() |
||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Jo, du har nok ret Det kan vi godt :) MVH Pizzabager Redigeret af Pizzabager - 24-Februar-2008 kl. 19:07 |
||
![]() |
||
tom1 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
Hej jeg er klar hvis vi kan finde en god pris på px 80.
Mvh Tonny |
||
![]() |
||
Sukkerfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
|
Hvis der alligevel går lidt tid inden de får flere hjem så kunne det vel være muligt med fælleskøb hvis man var interesseret i enten 46 eller 50" af de nye. 42" er sgu for lille til min stue
![]() |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
42" PX80 ja tak
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Som tidligere tilkendegivet i anden tråd, så er jeg med på en 37PX80. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
MST1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Jeg er væk på ski fra mandag og en uge frem. Men tjekker lige ind forbi i morgen middag, for at se om GodPris er kommet med noget. Ellers skulle jeg jo gerne være på listen til en 42"
![]() |
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
|
Er med på en 42PX80 hvis prisen er konkurrencedygtig og levering ikke er "ude i fremtiden".
|
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej MST1 så vidt jeg kan se, så er God Pris da allerede kommet med noget: http://www.godpris.dk/shop/default.asp Check 42´Pana plasma Redigeret af Hother - 24-Februar-2008 kl. 19:18 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er netop denne pris vi skal gøre bedre ved at være flere som vil købe samtidigt. Det var ud fra ovenstående link at God Pris sagde at vi kunne sende en mail og de så "måske" ville sælge det billigere. |
||
![]() |
||
Oulaa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2007 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Hvis vi kan få en fin pris jeg er nok med på en 37" ! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |