|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dulciana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 27-Februar-2008 kl. 18:04 |
Hej Egentlig er spørgsmålet ikke helt korrekt, for jeg er klar over, hvilken processor der sidder i min computer, men hvordan finder jeg ud af hvilken bus hastighed? Og hvordan finder jeg ud af hvilke RAM der sidder i computeren (og deres hastighed? -Dulc |
|
TV: Phillips 42PF5320 Optager: Phillips 3330H
Kamera: Canon MV830i (video) & Nicon 5000, Canon 960 Anlæg: Denon 2106 reciver + Dali højtalere & ProJect med Ortofon pickup Computer: for mange |
|
![]() |
|
KJBOLOE ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Hejsa Du downloader programmet PC Wizard 2008, programmet findes her : http://www.cpuid.com/pcwizard.php Her får du alle oplysninger om din PC'er. Programmet er gratis. Mvh. Kenneth J. Bolø
|
|
![]() |
|
Dulciana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Perfekt program! TAK |
|
TV: Phillips 42PF5320 Optager: Phillips 3330H
Kamera: Canon MV830i (video) & Nicon 5000, Canon 960 Anlæg: Denon 2106 reciver + Dali højtalere & ProJect med Ortofon pickup Computer: for mange |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
den, Everest og CPU-Z kan alle vise dig informationer. bruger selv CPU-Z til lige at tjekke om pci porten kører x16, og rammen kører korrekt når jeg OC´er. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |