|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() Sendt: 28-Februar-2008 kl. 15:59 |
Hejsa, Jeg var så heldig, at jeg fik købt en PS3 igår og vil høre om jeg har glemt noget på opsætningen. Hvad har jeg gjort? 1. Opdateret den med nyeste softwareopdatering 2. Connected internet med mit trådløse internet, ingen problemer med krypteringen. 2. Sat opskalering under DVD til NORMAL 3. Fundet min PC med Vista og kan afspille musik, film og fotos uden problemer. 4. Oprettet mig på Playstations hjemmeside via konsollen 5. Sat sproget til Dansk 6. Aktiveret WMA et eller andet under system ændringer 7. Downloadet en HD Trailer for at teste det virker
Er der mere som I vil anbefale mig til at få ændret? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
veritas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Hmmm... Måske få en US konto så du kan få adgang til nogle flere demoer/spil...
|
|
![]() |
|
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() |
Fortæl, hvordan det?
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
kan det gøres uden at slette den dansk ?? Og hvordan opretter man en ?? Redigeret af tupac85 - 28-Februar-2008 kl. 18:38 |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Peter90 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Ang US konto.
Du skal bare oprette en ny bruger på din PS3 (Man kan have flere af gangen). På den nye bruger opretter du nu en ny PSN konto hvor du siger du er fra f.eks. U.S.A. Også henter du bare alt det US martriale du lyster, dette martriale kan du også afspille fra din første bruger. ![]() |
|
Hilsen Peter
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Tak.. Er næsten færdig med at oprette.. Men hvad skal jeg skrive af email ?? Kan åbenbart ikke bruge min egen |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Peter90 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hmm. Har du ikke to email? MEn kan nok kun have en netværks konto pr. mail.
|
|
Hilsen Peter
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skrev nigga@please.com Det gik igennem. Men nu er jeg så kommet til online id og lige meget hvad jeg skriver går det ikke igennem. Havde ikke så mange problemer da jeg skulle oprette den danske |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har lige prøvet at rette til min gamle sol mail. Men kan stadig ikke komme videre fra det med online id. Nogen der kan hjælpe ?? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er jeg desvære løbet tør for ide'er. Desvære. Men held og lykke med det
|
|
Hilsen Peter
|
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
jeg har lige oprettet en us profil, det eneste problem jeg havde var da den ville ha en adr i usa heldigvis har jeg en kammerat der har sin kone boende i usa du bruger ikke det samme online id som på den danske profil vel?? |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
romkuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Det eneste der skal være unikt er postnummeret. Eller kan man bruge sin egen adresse og mener heler ikke der er noget problem i at bruge den samme email addresse som på den danske konto. Her er US postnummer der virker: 90210
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |